Päänsärky

• Viestiketjun aloittaja Annukka
  • Ensimmäinen viesti
Nainen vm-52
Minulla on päänsärkyä, joskus tulee peräkkäisinä kuukausina aina kerran kuukaudessa, ja kestää n. pari-kolme päivää.
Nivelkipuja on ollut, etenkin vasemmassa nilkassa, ja joskus käsissäkin, tosin teen paljon käsitöitä.
Polvissa miulla on ollut kipuja ajoittain 17-vuotiaasta lähtien, lääkäri sanoi, *balettitanssijoiden vaiva*, en itse ole sellainen, mutta heillä tuollainen yleistä.
Kehon jännittyneisyyttä on ajoittain myöskin, keho väsyy sen takia, ja tulee valtava uupumus, ja yks kaks muutaman päivän kuluttua tuokin tunne ohi.

Pääsin eroon päänsärystä
Hei!
Minulla oli ennen kolmen päivän kauheat päänsäryt johon eivät lääkkeetkään tehonneet. Onneksi kokeilin akupunktiota. Kävin lääkärin vastaanotolla neljä kertaa ""neulahoidossa"" ja nyt olen ollut monta vuotta ettei ole päänsärkyä kuin joskus hyvin laimeana.
Suosittelen tätä, aika monet tuttavani ovat saaneet ap hoidosta apua.

Uskomatonta mutta totta!

näin minulla
Noin vuosi kuukautisten loppumisesta alkoi päätä särkeä melkein jatkuvasti (lievää jomotusta). Lonkissa myös jomotusta, seisomatyössä kun olen.
Lisäksi mulla oli luuntiheys alentunut .
Gynekologi määräsi Indivinaa koska olen vielä aika nuori (silloin 44 v.) Olen nyt syönyt 9kk ja säryt jäivät pois, eikä sivuoireitakaan ole tullut. Kuulemma minun pitäs syödä ainakin viisikymppiseksi.
Meinaan kyllä syödä piteempäänkin jos tarve vaatii :)

Annukka
Minun päänsärky johti sairaalaan ja viipalekuvaukseen. Päästä löytyi synnynnäisiä ""suonivaurioita"".

Lääkärin mukaan päänsärky ei johdu tästä, vaan epäili sen johtuvan hormonihoidosta, jota pyysin kuumiin aaltoihin, joten hormonihoito piti lopettaa. Nyt odotan päänsäryn loppumista ja jatkotutkimuksia.

Nainen vm-52
Tehkääpä sitruunamelissasta teetä ja juokaa sitä aamuin illoin ja illoin mieluimmin ennen nukkumaan menoa, rauhoittaa ja auttaa moneen vaivaan, kuten sydämen tykytyksiin, päänsärkyyn, vaihdevuosivaivoihin, kuukautiskipuihin, yms.

http://www.yrttitarha.com/kanta/sitruunamelissa/

Yhteistyössä