päänsärky loppuraskaudessa

viikkoja pian 37 ja pientä päänsärkyä ollut nyt 3 päivää.yöllä ei päänsärkyä ole,mutta aamulla kun herään niin pian alkaa ja kestää koko päivän,panadolit ja ulkoilu ei ole auttanut.tiistaina kävin neuvolassa,pissa oli ihan puhdas ja verenpaine oli ensimmäisessä mittauksessa hieman koholla 122/86??(jos oikein muistan)se kuitenkin mitattiin vielä uudelleen ennen lähtöäni ja silloin se oli 116/81 eli ihan normaali? nuhasta olen juuri parantumassa ja olen pistänyt päänsäryn sen piikkiin.nyt kuitenkin mietin että voisko kuitenkin kyse olla raskausmyrkytyksestä ja voiko edetä nopeasti,että nyt jo näkyis pissatestissä jotain ja verenpaineet olis koholla jos käväisisin neuvolassa?ensimmäisessä raskaudessa minulla saattoi olla lievä raskausmyrkytys,koska pissan proteiinit oli yhdellä plussalla ja verenpaineen hieman koholla,sitä ei kuitenkaan sen kummemmin silloin tutkittu.olisiko kellään kokemusta tai tietoa??
 
mun tietääkseni toi ei vielä ole koholla toi verenpaine. jos alapaine ylittää 90 ja yläpaine ylittää 130 niiin on vasta koholla.. mutta siis käy neuvolassa jos sua huolettaa,mutta luulen että toi päänsärky on tosiaan siitä flunssasta johtuvaa !
 
"vieras"
mun tietääkseni toi ei vielä ole koholla toi verenpaine. jos alapaine ylittää 90 ja yläpaine ylittää 130 niiin on vasta koholla.. mutta siis käy neuvolassa jos sua huolettaa,mutta luulen että toi päänsärky on tosiaan siitä flunssasta johtuvaa !
se koholla oleminen riippuu siitä mitkä paineet normaalisti on, kun joillain verenpaine on todella matala, toisilla taas korkeampi ihan luonnostaan.
 
[QUOTE="vieras";23584312]se koholla oleminen riippuu siitä mitkä paineet normaalisti on, kun joillain verenpaine on todella matala, toisilla taas korkeampi ihan luonnostaan.[/QUOTE]
tottajoo,mut tarkotin ettei siis ainakaan pahasti koholla !! :) verenpaine voi nousta ihan flunssankin takia
 

Yhteistyössä