Pääministeri Sanna kuvittelee olevansa vielä teinityttönen

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Nää on tämmösiä asioita, että turha näistä on kinata.

Te näätte sentin päähän, mä näen 20 vuoden päähän.
Vähän kuin Ruotsi&ma_mutus.

Ne mun pelottelemat asiat todentuu vuosien päästä, ei vielä nyt. Sit jos tää palsta on vielä elossa ja joku täällä käy, ja jos itsekin kirjoitan tänne joskus, voin käydä laittamassa viestin "niin, kukako oli oikeassa?"

Enkä halua olla tässä asiassa oikeassa. Mutta tiedän olevani.
 
Kyllä lisääntyä pystyy ilman luolameininkiäkin, ihan rakennetyssa asumuksessa ja vaikka vanhasuomalaisittain 3 sukupolvea samassa talossa, vai haluutko vetää talja päällä luolassa jotain paleodieettiä?

Ei luolavaihe ole mikään ihanne. Tai jos on, niin mikset jo ole luolassa, vaan ajelet Volvolla töihin?
En mä ihannoi. Mut sä väität että julkinen seksi on tulevaisuutta. Oikeasti se on menneisyyttä. Jos sun kauhuskenaariosi toteutuu niin se on paluuta menneisyyteen. Miksi se suoa risoo? Muutenkin haluat vanhat ajat takaisin.
 
vierailija
Nää on tämmösiä asioita, että turha näistä on kinata.

Te näätte sentin päähän, mä näen 20 vuoden päähän.
Vähän kuin Ruotsi&ma_mutus.

Ne mun pelottelemat asiat todentuu vuosien päästä, ei vielä nyt. Sit jos tää palsta on vielä elossa ja joku täällä käy, ja jos itsekin kirjoitan tänne joskus, voin käydä laittamassa viestin "niin, kukako oli oikeassa?"

Enkä halua olla tässä asiassa oikeassa. Mutta tiedän olevani.
Ja Sannakin on silloin jo 58. Mahtaako hänen peppu vielä kelvata festareipuskassa vielä echolle
 
vierailija
Ne ovat tehneet kautta aikain niin. Siis ryypänneet ja rällänneet.


Mut kansaahan ne edustavat.
Niinpä. Miten Echo olisi tämän menneen ajan kestänyt?

 
vierailija
Nää on tämmösiä asioita, että turha näistä on kinata.

Te näätte sentin päähän, mä näen 20 vuoden päähän.
Vähän kuin Ruotsi&ma_mutus.

Ne mun pelottelemat asiat todentuu vuosien päästä, ei vielä nyt. Sit jos tää palsta on vielä elossa ja joku täällä käy, ja jos itsekin kirjoitan tänne joskus, voin käydä laittamassa viestin "niin, kukako oli oikeassa?"

Enkä halua olla tässä asiassa oikeassa. Mutta tiedän olevani.
Sorrutko nyt kerskaukseen kun vähättelet muita ja ylennät itsesi joka näkee 20vuoden päähän. Ylpeyden lankeamukseen?
 
En mä ihannoi. Mut sä väität että julkinen seksi on tulevaisuutta. Oikeasti se on menneisyyttä. Jos sun kauhuskenaariosi toteutuu niin se on paluuta menneisyyteen. Miksi se suoa risoo? Muutenkin haluat vanhat ajat takaisin.
Onhan seksifestareilla jo se lava jossa saa harrastaa vaikka mitä.
Jos joku panee vaikka jossain puistossa niin se ei ole enää mikään "oho", kuten oli 30 vuotta sitten.
Ja julkisin seksi on television tuomana.
 
Sorrutko nyt kerskaukseen kun vähättelet muita ja ylennät itsesi joka näkee 20vuoden päähän. Ylpeyden lankeamukseen?
Huoh, aina tää ylpeyskortti.

Mä toivoisin olevani väärässä, ja meikäläisestä on kiva erehtyäkin.

Mutta mun algoritmit sanoo, että jos Venäjä+Kiina ei pommita länsimaita mäsäksi tai is_lam valtaa alaa (kumpaakaan en toivo), niin tää on yhtä suurta seksifestivaalia.

Te nauratte mulle, mutta ihannoitte jokaista sitä seksuaalisuutta edistävää tekoa mediassa. Eikö se ole ristiriitaista?
Mä vaan oion muutaman tulevaisuuden mutkan ja välivaiheen.
 
Te ootte: "Vau, poliitikot örisee puskissa ja Petri Nygård tulee keikallaan jättivaginasta ulos, tissit paljaana olevien tanssijoiden kans, Fifty shades of anaali, wau Sanna ilman aluspaitaa Kalevala-korukuvassa..."

Mutta sitten ootte:
"Höh, Echo sanoo että tää porukka on muuttumassa seksistisemmäksi, mitä se ankea kurppa horisee?"
 
vierailija
En mä niitä katso.

Mut ootko sä niin pää puskassa, että ajattelet "en katso niitä, se ei ole olemassa?"
Pystytkö katsomaan sotakuvia? Ei niillä saa mässäillä, mutta joskus on hyvä vilkaista, että tietää missä mennään.
Täh? En enää pysy sun ajatustenjuoksun perässä. Kyllä, olen katsonut sotakuvia surullisin mielin. Niin ja olen harrastanut seksiä julkisella rannalla nuorena naisen kauan sitten, ei Suomessa tosin. Illalla, pimeässä. Tosin siellä taisi joku tirkistelijä sattua paikalle. Mut kivaa oli. Ja tää oli reilusti yli 30 vuotta sitten. Lähemmäs 40 varmaan.
 
Luuletteko että se kehitys stoppaa jotenkin?
Te luotatte että se edistyy vain vähän, sillein söpösti. Naiset saavat mennä yläosattomissa, Suomeen tulee Pekka presidentiksi ja kaikki on tyytyväisiä.

Mutta niin ei käy. Koska porukka alkaa olla sen verran anarkistista ja jo huumehöyryistä, että teidän unelma sivistyneen, seksistisen mutta onnellisen korrektista yhteiskunnasta ei toteudu.
 
Te ootte: "Vau, poliitikot örisee puskissa ja Petri Nygård tulee keikallaan jättivaginasta ulos, tissit paljaana olevien tanssijoiden kans, Fifty shades of anaali, wau Sanna ilman aluspaitaa Kalevala-korukuvassa..."

Mutta sitten ootte:
"Höh, Echo sanoo että tää porukka on muuttumassa seksistisemmäksi, mitä se ankea kurppa horisee?"
Tiäks ku mua ei kiinnosta tippaakaan poliitikkojen toilailut eikä sen paremmin muusikoidenkaan. Fifty shadesia en saanut, edes sitä ekaa, luettua ku oli niin hiton tylsä. Ja kalevalakorukuvassa ei näkynyy tissiä, aluspaitoja taas ei ole pakollista käyttää.

Sua häiritsee mun mielestä ihan ihmejutut.

Maailmassa on ihan oikeitakin epäkohtia mutta eipä niitäkään paranneta vain kritisoimalla muita.
 
vierailija
Huoh, aina tää ylpeyskortti.

Mä toivoisin olevani väärässä, ja meikäläisestä on kiva erehtyäkin.

Mutta mun algoritmit sanoo, että jos Venäjä+Kiina ei pommita länsimaita mäsäksi tai is_lam valtaa alaa (kumpaakaan en toivo), niin tää on yhtä suurta seksifestivaalia.

Te nauratte mulle, mutta ihannoitte jokaista sitä seksuaalisuutta edistävää tekoa mediassa. Eikö se ole ristiriitaista?
Mä vaan oion muutaman tulevaisuuden mutkan ja välivaiheen.
Nojoo mä olin kännissä ja onhan se seksi kiva asia kun viimeks kyselin onko se synti kun juttelin uuden kirkon herran kanssa ni tuli henkinen olo. Mut se sanoi et kyl seksikin on ok. Mut siis kumpi on parempi toisten tappaminen vai seksi julkisella paikalla? Oliko raamatussa ettei seksiä saa kukaan nähdä?. Venäjällä ja kiinassa ihmiset tukahdutetaan ja muslimi maissa. Ja sulle ongelma on ryhmäsexi mitä läntisissä maissa harrastetaan. Et kumman valitsisit lasten tappaminen ukrainassa vai seksin näkyminen telkkarissa? Et kumpi on pahempi? Tai et diktatuurissa pitää johtajaa palvoa tai häkki heilahtaa ja joutuu pakkotöihin. Ni kyl mä valitsisin seksin näkymisen näistä. Mut joo pukeutua voi säädyllisesti ettei kaikki ole esillä. Mut seksi poistaa vihaisuutta joka on hyvä asia.
 

Yhteistyössä