Ensin: Kiitos kaikille vastanneille.
Toiseksi: Anninen, en tiedä näetkö tätä viestiä, kun sulla tänään LA. Voimia, voimia, voimia asioiden selvittämiseen. Elämällä omituinen tapa potkia päähän ja sitten taas helpottaa... Olen huomannut.
Kolmanneksi: hilla83, miten sun tilanteet? Et jaksanu kirjottaa, ei se mtn. Täällä voidaan turinoida ja saada tukea.
Neljänneksi: Kaikenikäiset yksinodottajat; TERVETULOA. Ei pelko, hämmennys ja huoli ikää katso. Täällä ihan samanlaisia tunteita ikään katsomatta.
Sitten oma napa.
Olen tehnyt työtä kauheasti, enkä ole tällä palstalla käynyt taas vähään aikaan. Monelle meistä asioiden puhuminen avoimesti tällä palstalla voi olla aika kiusallista, mutta jos joku haluaa puhua esim. minulle yksityisesti, se onnistuu tuosta YV:stä. Vastaan kaikille varmasti. Oma tarinani, pitkä ja raskaskin. Mutta jos lyhentäisin: Minä rakastin miestä, jonka luulin rakastavan minua. Vähän päälle vuoden. Välillä oli jo yhdessä asumistakin viime kesänä, hän muutti luokseni vähäksi aikaa ja lähti sitten pois. Suhde rikkoi minua henkisesti yhä enemmän ja enemmän vuoden aikana. Tuntui kauhealta olla hänen kanssaan, mutta tuntui vielä pahemmalta olla erossakaan. Yritin monta kertaa tosissani jättää hänet ja jatkaa elämääni.
Okei, nyt ehkä moralistit hyppää silmilleni, mutta ihan sama; Miehellä on ennestään lapsi ja he asuvat lapsen äidin kanssa yhdessä. Niin sokea olin rakkaudessani (hyvät naiset ja herrat; rakkaus ON sokea), että uskoin hänen tarinansa huonosta avoliitosta ja sen että hän muuttaa luokseni jonain päivänä kun hänen lapsensa on tarpeeksi iso.
Olen elämässä paljon nähnyt, enkä pidä itseäni enää kovin naivina, mutta näköjään tämäkin piti vielä kokea. Onneton rakkaus, huijatuksi tuleminen. No lapsi, minun onneni, on tulossa. Minun lapseni, jota isä ei halua. Eikä se mitään. Minä olen päättänyt pärjätä. Tukea tarvitsen, kyllä eikä se ole häpeä. Ehkä ensimmäisen viikon hämmennys ja pelko ovat lievittyneet. Toivon teille kaikille todella paljon voimaa, rohkeutta ja siunausta siitä korkeammasta johon te sitten ikinä uskottekaan. Kirjoittakaa rohkeasti, yritetään auttaa toisiamme.