pää pyörii

Onko teil kokemusta taaperon pään pyörittelystä, meil tyttö 1v2kk pyörittää päätä näkö normaali tutkittu pienen tapaturman jälkeen silmälääkäril kaikki oli silloin ok tytsy oli tulloin 10kk :ashamed: :eek: hän on tehnyt sitä ENNEN tota lääkäris käyntiä<br><br>
 
siis pyörittää päätään, ihan kuin "ei" sanoakseen? Täysin normaalia mun tietääkseni, niin meilläkin pyöritetään. Ja serkkulikka pyöritti aikoinaan päätään takakenossa alaspäin, se on vaan niin kivaa :)
 
pahimmillaan se on kun se istuu paikoillaan ja jos riehaantuu selviä sanoja ei tule vielä eikä kävele kun tukea vasten eikä merkkejä vielä yrityksestä kävellä ilman tukea :ashamed: mikä tätä sivustoa vaivaa kun aukaisee aina uuden sivun ja hävittää tekstiä
 
yksi äiti
Tää ei varmaan ole teillä syynä...mutta meillä heilutteli päätään puolelta toiselle ja syynä oli korvat. Sitten kun saatiin putket korviin (oli sitä ennen useita tulehduksia, mutta heilutteli siis silloinkin kun ei ollut tulehdusta) loppui heiluttelu. Teillä tuskin tämä on syynä, mutta kerroin vaan meidän heiluttelun syyn...
 
Meidän poika on aina (paitsi ihan vauvana) heilutellu päätään, ja kovaa, kun alkaa väsyttää. Ilmeisesti tuudittaa tällä tavalla itsensä uneen. Ja jos herää päikkäreiltä väsyneenä, alkaa taas pään heiluttelu. Korvissa ei ole ollut ikinä tulehdusta, eikä muutenkaan liity mihinkään sairauteen. Se on vaan pojan tapa, hassu sellainen! Kyllä mä itsekin sitä ekaks mietin, että onkohan kaikki ok...Poika on nyt 2v ja 2kk.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.02.2007 klo 15:41 äiti82 kirjoitti:
Meidän poika on aina (paitsi ihan vauvana) heilutellu päätään, ja kovaa, kun alkaa väsyttää. Ilmeisesti tuudittaa tällä tavalla itsensä uneen. Ja jos herää päikkäreiltä väsyneenä, alkaa taas pään heiluttelu. Korvissa ei ole ollut ikinä tulehdusta, eikä muutenkaan liity mihinkään sairauteen. Se on vaan pojan tapa, hassu sellainen! Kyllä mä itsekin sitä ekaks mietin, että onkohan kaikki ok...Poika on nyt 2v ja 2kk.
Ei meilläkään ole korvissa ollut tulehdusta viel kertakaan, meilläkin väsyneenä pyörittely pahenee olen käynny lääkärissä aina kun on näyttäny silt et voi jotain olla mut lääkäri on vaa sanonu et et puhtaat on tytsyl vaan tulee vaikku ulos korvista täytyy melkein joka päivä putsata :ashamed: :eek: :( onko muil kokemusta<br><br>
 

Yhteistyössä