pää hajoo

  • Viestiketjun aloittaja vlma
  • Ensimmäinen viesti
vlma
En tiä mitä pitäs tehdä, mut tuntuu että miehen kans ei ole enään mitään yhteistä paitsi lapset. Koko ajan riidellään ja en jaksa ruveta erittelemään asioita. mutta kukaan ei tiedä meidän ongelmista. Olen yrittänyt miestäni muuttaa, mutta turhaan :'( :'( :'( kannabis taitaa olla hänen ainoa ilon lähteensä ja siitä hän ei luovu, vaikka vaimo ja lapset menisivät :'( :'( :'( en jaksaisi millään enään ja olen sisältä ihan rikki revitty, onneksi lapset tuovat valoa elämään. tätä tilannetta ei voi kukaan ymmärtää ja välillä toivon jopa hänen kuolemista. se aine on tosiaankin vaikuttanut häneen kaikessa...esim luonne on todella v mäinen ja pinna kireellä kaiken aikaa :'(
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.03.2006 klo 23:42 vlma kirjoitti:
En tiä mitä pitäs tehdä, mut tuntuu että miehen kans ei ole enään mitään yhteistä paitsi lapset. Koko ajan riidellään ja en jaksa ruveta erittelemään asioita. mutta kukaan ei tiedä meidän ongelmista. Olen yrittänyt miestäni muuttaa, mutta turhaan :'( :'( :'( kannabis taitaa olla hänen ainoa ilon lähteensä ja siitä hän ei luovu, vaikka vaimo ja lapset menisivät :'( :'( :'( en jaksaisi millään enään ja olen sisältä ihan rikki revitty, onneksi lapset tuovat valoa elämään. tätä tilannetta ei voi kukaan ymmärtää ja välillä toivon jopa hänen kuolemista. se aine on tosiaankin vaikuttanut häneen kaikessa...esim luonne on todella v mäinen ja pinna kireellä kaiken aikaa :'(
Hei,mulla ihan sama ongelma!!!! ymmärrän sua!!!!
Mun mies polttelee lähes joka ilta,muutettiin pojan kanssa omaan kämpäänkin tän takia,meillä cannabis meni mun ja pojan edelle!!!
ymmärrän sua niin hyvin!!!! jos oot rekkaantunut,voisin laittaa vaikka yytä sulle,voitais jute4lla ehkäpä enemmänkin,niin jos vaan haluut!

:attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn:
 
Olis joo kivas jutella sun kans, ymmäretään täysin toisiamme..Meillä tää kannabis ainanen riidan aihe. Ihanaa kun löyty kohtalotoveri =) Uskomatonta että kyseinen aine on tärkeempää kun perhe ja mieheni mielestä polttelussa ei ole mitään väärää..
 
tusa
meilläkin pilvi on ainainen riidan aihe. Ja jos ei pilvi, ni sit alko. Alkaa niin kyllästyttää tällänen kakkoseksi jääminen, vaikka luulis et perhe olis se tärkein. En tiiä, mitä täs pitäs tehä. Kyllästyttää niin paljo, että aina ukolla pinna kireellä, tai sitten on ihan "tööt"-kunnossa. Jotenkin vaan ne lurpsu silmät saa mut raivon partaalle..
 
joo muakin niin v-ituttaa se lurpsa ilme ja sit hihittelkee tossa sohvalla ittekseen tyhmiä juttuja ja syö viä lopuks jääkaapin tyhjäks. Meikällä menee kyllä kohta viimisen kerran hermot tohon äijään :kieh: ja se haju mua vasta ällöttääkin..niin ja jos ei pilvee ni sitten kaljaa :kieh: :kieh: :kieh:
 
tusa
\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.03.2006 klo 22:20 limetti kirjoitti:
joo muakin niin v-ituttaa se lurpsa ilme ja sit hihittelkee tossa sohvalla ittekseen tyhmiä juttuja ja syö viä lopuks jääkaapin tyhjäks. Meikällä menee kyllä kohta viimisen kerran hermot tohon äijään :kieh: ja se haju mua vasta ällöttääkin..niin ja jos ei pilvee ni sitten kaljaa :kieh: :kieh: :kieh:


On ku meiän ukko (vähän repesin ku luin tota tekstiä), Huoh, oon kans niin täynnä sitä, että syö kaikki ruuat mega nälkäänsä. Tai jos ei oo valmista, ni alkaa ainakin sillon sitä tekemään, ku mä menen nukkumaan (ja meiän makkari on keittiön vieres). Kyllä tekis mieli heittää pihalle, ku tuntuu et se ois joku takiainen, joka yrittää saada mut käymään ylikierroksilla.Ja oon yrittäny puhuu hyvälle ja pahalla, mut kumpikaan ei mee jakeluun. Inhottavinta tässä on se, että puran oman v-mäisyyteni lapseen, vaikka pitäs purkaa ukkoon mieluummin. Sitä tässä mietin, että miten tuo pilven poltto on nyt alkanut häiritsemään niin paljon minua, kun ennen (siis ennen lasta) en välittänyt siitä oikeastaan ollenkaan?
 

Yhteistyössä