Paavi on poistunut keskuudestamme

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ma grazie, sei molto gentile

Ehkä mä kirjaudun (uudelleen), niin jatketaan keskustelua. Ihan kaikkea ei oikein viitsi näin julkisesti kirjoittaa.

Heippa, jatketaan taas, pitää tehdä nyt pari jutskaa. Kivaa lauantaita sulle
Mittää sie ujostelet. Tiiäks se vaan herättää kun uskaltaa olla ittensä kaikkien edes.
Buongiorno a te, mia bellezza. Ora esco anch'io.

Höh tää saitti ei anna vastaa italiaksi. Hei muokkaan aiempaa viestiäni ni saan sen italian läpi. Ni kato mun mu8kattua viestiä
Davvero un bel post, amico mio. Puoi dire quello che pensi senza alcuna preoccupazione. Sono un tuo amico. Se qualcuno ti becca, verrà mangiato vivo durante una grigliata? 😉 E registrati gratuitamente. Cosa ti entusiasma dell'iscrizione?

Höh tää saitti ei anna vastaa italiaksi. Hei muokkaan aiempaa viestiäni ni saan sen italian läpi. Ni kato mun mu8kattua viestiä
Davvero un bel post, amico mio. Puoi dire quello che pensi senza alcuna preoccupazione. Sono un tuo amico. Se qualcuno ti becca, verrà mangiato vivo durante una grigliata? 😉 E registrati gratuitamente. Cosa ti entusiasma dell'iscrizione?
Hei jos rekistöröidyt sunkin italia voidaan liittää myöhemmin ku muokkaa 😊 ni rekkaa ihmees ja kaikki muutkin

Hei jos rekistöröidyt sunkin italia voidaan liittää myöhemmin ku muokkaa 😊 ni rekkaa ihmees ja kaikki muutkin.
Ma da domani cercherò di assentarmi per un mese. Vieni come preferisci. Potresti resistere un mese senza Internet? ma la musica può suonare. Ascolti molta musica? Se sì, qual è stata l'ultima canzone che hai ascoltato?

Viimeksi muokattu:
Hei franskus kuulemma 8n niin et kiinteistöi mitä katolinen kirkko omistaa niin puolista ottaa markkina hintaa. 1/4 osa taas alennetuin vuokrin ja yks neljäsosa on ilmasii. Et onko toi et köyhä saa kirkolta ilmasen kodin ni oikein? Et onko se iso auttaminen et kaikil koti ni olla hyvää kirkon rahan käyttöä ja voisiko isompi tälläinen toiminta avata ihmisten kukkaron nyörejä lahjoituksin?

Davvero un bel post, amico mio. Puoi dire quello che pensi senza alcuna preoccupazione. Sono un tuo amico. Se qualcuno ti becca, verrà mangiato vivo durante una grigliata? E registrati gratuitamente. Cosa ti entusiasma dell'iscrizione?

Vabbe'.

Davvero un bel post, amico mio. Puoi dire quello che pensi senza alcuna preoccupazione. Sono un tuo amico. Se qualcuno ti becca, verrà mangiato vivo durante una grigliata? E registrati gratuitamente. Cosa ti entusiasma dell'iscrizione?

👍

No parinviikon tauko. Nyt on uusi paavi saatu. Mutta ei ollut meijän zuppi. Mikähän oli juuri nyt sit syy et amerikkalainen paavi valittiin. Pitäisikö meidän nimetä vastapaavi avingnoniin ja se menisi sit zuppille se paikka viimeksihän näin oli 1400 luvulla joten se vallankaqppaus on mahdollista tehdä😉 mitä mieltä valitusta paavista?

Yhteistyössä