Päätös pitäisi tehdä..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja päättämätön
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

päättämätön

Vieras
Yrittääkö vai eikö yrittää kolmatta lasta? Ikä tulee vastaan, niin ei enää voi kauan jahkailla (en halua tehdä lasta enää yli 40v). Jos ei olisi iän puolesta kiirus, sanoisin että kolmas saa tulla "sitten joskus", eli jättäisin asian pöydälle lepäämään :)

Kaikki on niin sanotusti nyt valtakunnassa hyvin. Toisena päivänä kolmas olisi tervetullut, toisena sitten vähemmän.. Uhmaikäisen kiukutellessa ja väsymyksen painaessa.. Vaikka meillä ei kovin raskasta olekaan, lapset suht terveitä jne josta olen todella kiitollinen!

Miten te teitte päätöksen lapsiluvusta? Meillä nyt 3v ja 1v lapset.

Oli alusta asti selvää, että yksi lapsi on meille täydellinen määrä. Mieheni kanssa molemmat olemme olleet aina samoilla linjoilla asiasta ja sen suurempia siitä ei ole tarvinnut edes puhua. Nyt, kun lapsi kasvaa niin päätöksemme tuntuu aina vain enemmän oikealta, meillä on hyvä näin :)

Minkäikäinen sitten olet? Itse olen 33v ja lapset 5v ja 4v. Pääsee jo helpommalla ja työelämässä olen. Käyn myös tuota samaa pähkäilyä. Mies oli alkuun että ei ikinä enää, mutta on alkanut lepsuun ja sekös mun pään saa sekaisin. Olis vaan pysynyt kannassaan :D Kai siinä se jaksaminen on se ainut mitä pitää miettiä.

Yhteistyössä