Päätin ottaa päivän rennommin.. ja mitä teenkään.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja saara
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

saara

Vieras
Eilen meinasi supistella turhan paljon, mitä ei tässä vaiheessa vielä sais hirveästi tehdä. Päätin siis, että nyt otan päivän rauhallisesti! Mutta mitä tajuankaan tehneeni tänään.

Olen imuroinut pariin kolmeen otteeseen, tehnyt normaaliruokien lisäksi marjakiisseliä, vispipuuroa ja sämpylöitä, pessyt pyykkiä muutaman koneellisen, tiskejä on tietty pitänyt laittaa useampaan otteeseen ja keittiötä siivota. Järkkäillyt ja kerännyt leluja myös useampaan kertaan. Tietty lasten hoitamisen (3 alle kouluikäistä) ohella.

Niin. Pitää välillä oikeesti pysähtyä ajattelemaan, mitä se "rauhallisesti ottaminen" voisi tarkoittaa. :whistle:

No jotain positiivista. Tänään ei ole pahemmin kuitenkaan supistellut, toisin kuin eilisen 1,5h kestäneen lumityö-urakan jälkeen.

Alkuperäinen kirjoittaja saara:
Alkuperäinen kirjoittaja v:
Onko tää taas tätä "olen täydellinen kotiäiti" hehkutusta?

Siis olenko mä oikeesti täydellinen näillä kriteereillä? Kivaa! :saint:

Joo :)
Ainenkin tuon ruuan teko määrän perusteella, tai sitten teillä on iso perhe, jos päivässä saa noin paljon kokkailla :)

Onko tää taas tätä "olen täydellinen kotiäiti" hehkutusta?

Siis olenko mä oikeesti täydellinen näillä kriteereillä? Kivaa! :saint:

Joo :)
Ainenkin tuon ruuan teko määrän perusteella, tai sitten teillä on iso perhe, jos päivässä saa noin paljon kokkailla :)

Meitä on 6 henkeä. Mut tuo vispipuuro oli vähän ekstra juttu, kun vaan halutti sitä ja kiisseli ja sämpylät väli- ja iltapaloiksi tänään ja huomenna varmaan menee.
Mutta oli vaan intoa tehdä. Se vaan pisti ajattelemaan, et mikä vois olla sitä "rennosti ottamista".

Se vaan pisti ajattelemaan, et mikä vois olla sitä "rennosti ottamista".
[/quote]

Istuskele lastesi kanssa leikkimään, lukemaan pelaamaan tai katsele vaikka telkkaria.

En kyllä ihmettele vaikka olis synnytys käynnistyny jos hulluna lumitöitä teet. Vaarannat lapsesi!!

Alkuperäinen kirjoittaja Pah:
Se vaan pisti ajattelemaan, et mikä vois olla sitä "rennosti ottamista".

Istuskele lastesi kanssa leikkimään, lukemaan pelaamaan tai katsele vaikka telkkaria.

En kyllä ihmettele vaikka olis synnytys käynnistyny jos hulluna lumitöitä teet. Vaarannat lapsesi!![/quote]

Ei ne lumityöt tuntunu siinä tekovaiheessa yhtään pahalta. Vasta illalla alko tuntumaan. Mut otin siitä opikseni. En enää tee lumitöitä tässä raskaudessa. Aikasemmin on pystyny tekemään ilman "jälkiseuraamuksia".

Juu, pitää tietoisesti näköjään "ottaa rennosti", muuten ei näköjään tajua, mitä tulee tehdyksi.

Alkuperäinen kirjoittaja Candide:
Alkuperäinen kirjoittaja Candide:
Miksi olet imuroinut niin monta kertaa? :)

Siis en joka paikkaa. Mut tuntuu, et aina ruuan jälkeen saa aina vähintään keittiön imuroida..
Okei, ajattelin jo, että sulla muisti pätkii, jos aina vaan aloitat uudelleen imuroida
:D

Apua, mitä ap olet tehnyt ruuaksi kun aina saat imuroida ruuanlaiton ja syönnin jälkeen? :D

Yhteistyössä