Päätin listata millaisia ja monetko kengät minulla on..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Poponen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

Poponen

Vieras
Muistan sitten paremmin, että onko mitään tarvetta ostaa, eli tarkoitus on hillitä minun kenkäostojani,
ja nyt listassa on jo 21 paria kenkiä, enkä vielä ole ennättänyt edes talvikenkiin ja muistin, että kaapissa on unohduksissa parit vanhat kengät, toiset joita käytin töissä ja toiset, joiden nepparikiinnitys ei pidä kovin hyvin, mutten raski muuten ehjiä (lakeeria,aitoa siis ja ihanat) nakata roskiin..

Onko muilla näin paljon kenkiä?

Olen minäkin niitä myynyt, semmosia mistä tiedän, etten enää taatusti käytä. Nämä kaikki on käytössä, eli eivät mene myyntiin.

Mies pudistelee päätään, heittää vitsiä, mutta.. no...

Korkokengistä menee kanta, kun autolla ajaa, siis oikean jalan eli kaasujalan kengän kanta alkaa klenkkasta taaksepäin, tuntuu inhottavalta. Myin kirkkarilla parit semmoset, ja yhdet, jotka ostin alekopasta, mutta olivatkin sitten tosi huonot jalkaan vaikka kävelin niillä pitkän pätkän kaupassa.

Monetko kengät sinulla nimim. "mulla" on?

Mä luulen, että jos alkaisin laskea, niin kenkiä löytyisi joku 20-30 paria. Mulla on esim. joihinkin pukuihin kuuluvia kenkiä, joita en käytä sit muuten. Päivittäisessä käytössä on 2-5 paria yleensä joita vuorotellen käyttää.

Olen luullut olevani lähes ainoa .. tuttavapiiriin ei kuulu ketään, jolla olisi näin valtavaa määrää kenkiä, kuin mulla.

olen siis ihan tavallinen ja kotiäitinä nyt, eli mulla ei ole työhön tai mihinkään muuhunkaan liittyvää edustamista joka vaatisi asukokonaisuuksia kenkineen.

Olen luullut olevani lähes ainoa .. tuttavapiiriin ei kuulu ketään, jolla olisi näin valtavaa määrää kenkiä, kuin mulla.

olen siis ihan tavallinen ja kotiäitinä nyt, eli mulla ei ole työhön tai mihinkään muuhunkaan liittyvää edustamista joka vaatisi asukokonaisuuksia kenkineen.

no höh mullakaan mitään edustusasuja ole :laugh: lähinnä ne on juhlapukuja (joita on ihan liian paljon niitäkin käyttöasteeseen nähden ) ja joitain muita, joihin olen ostanu sopivat kengät

Mulla näyttäis pikavilkaisulla pyörivän tossa eteisessä ja takaovella jo pelkästään 7 paria. Ne on siis sellaisia, mitkä on nyt just jatkuvassa käytössä.

Sitten eteisen lipastoissa on n. 30 paria, yläkerran vaatehuoneessa ehkä 5 paria ja tallin vintillä matkalaukullinen, n. 15 paria popoja.

Onhan noita kertynyt, ja mistään ei oikein raaski luopua koska ne on mukavia, käytännöllisiä, hyvännäköisiä ja osa sellaisiakin, jotka ihan varmasti on huipputrendikkäät taas 25 vuoden päästä... :D :saint: