paastopaketti ostettu!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kata04
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kata04

Vieras
Nyt vaan odotetaan sopivaa ajankohtaa milloin kannattaa aloittaa!
Tuleeko siitä paastosta oikeesti niin hyvä olo mitä väitetään?
Siis jos osaa tehdä sen oikein. Mua kyllä ne suolihuuhtelut vähän hirvittää...mutta kait sekin on tehtävä, ettei tuu sitä päänsärkyä yms.
Eli nyt kaikki jotka ootte kokeileet paastoa, kertokaahan mielipiteitänne ja kokemuksia!
Mulla on nyt aluks vaan toi 4 pvä:n paketti mut myyjä sanoi että siinä riittää kaikki muut tarvikkeet pidempäänkin, paitsi ne mehut. Jos siis sattuu innostumaan muutamasta ylimääräisestä päivästä.

Minä olen ollut paastolla 7 kertaa, joka kerta koko viikon. Rehellisyyden nimissä, ei mulla tullut mitään fiiliksiä että jee kun onkin vain kevyt olo ja energiaa muille jakaa.. mulla oli ihan tavallinen olo koko ajan. Sit kun paasto on ohitse, niin on se voitonriemu että onnistuinpas :) Tietty paino on tippunut jokusen kilon ja suolisto levännyt. Mutta mulla paastoviikko on ollut viikko muiden joukossa ilman ihmeempiä tarmonpuuskia.. Joillakin voi vaikutaa eri tavalla.

Suolihuuhtelua on turha aristella! Tee se aluksi pari kertaa päivässä. Siitä se kevyt olo tulee, kun paskat huilaa pihalle ;)

Tsemppiä paastoon!! Kerro sit kun aloitat. Minäkin olen tänä keväänä aatellut taas paastota, viime kevät jäi väliin kun odotin.

Täällä kans yks paastoaja. Kyllä sä neljän päivän paaston kestät hyvin !!!! Mulla ainakin tuli tokana ja kolmantena päivänä kauhea väsy joten varaa aikaa lepäämiseen jos voit. Ja se suolihuuhtelu on koko paastoa ajatellen pikku juttu, siihen tottuu pian. Mä otan nykyäänkin ihan vapaaehtoisesti sellaisen jos vatsa ei meinaa toimia tai on muuten omituinen olo vatsassa. Kaikkeen tottuu. Onnea paastoon !!! Kannattaa hakea kirjallisuutta aiheesta niin ymmärtää mitä kehossa tapahtuu.

Yhteistyössä