Pääsin työhaastatteluun, mutta....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja auttakaa!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja dd:
Alkuperäinen kirjoittaja piina:
Alkuperäinen kirjoittaja dd:
Alkuperäinen kirjoittaja ap.:
Mä en taas ole koskaan ollut työhaastattelussa farkuissa. Mutta se riippuu niin alastakin.

Mä oon päässyt paikkoihin, missä olen ollut haastattelussa ja tehdastyössäkin olen ollut. En muista kaikkia vaatetuksiani, mutta ilman suoriahousuja kuitenkin olen tehdastyöhän päässyt.

työhaastattelu on kumminkin paikka jossa pitää antaa itsestään hyvä kuva ja ns. arvostaa sitä tilannetta.
ei farkkuja,muttei mitää juhlakuteitakaan. toki se riippuu ihan työpaikastakin,laittaako jakun vai ei.
on olemassa muitakin suoriahousuja kun juhlahousut. hennesistä edullisesti suorathousut ja siihen päälle neulepaita tai ei niin juhlava paitapusero. siisti pitää olla kumminkin.
farkut on aina muotia,muttei ne ihan tuollaiseen tilanteeseen sovi.

Alkuperäinen kirjoittaja joanna:
työhaastattelu on kumminkin paikka jossa pitää antaa itsestään hyvä kuva ja ns. arvostaa sitä tilannetta.
ei farkkuja,muttei mitää juhlakuteitakaan. toki se riippuu ihan työpaikastakin,laittaako jakun vai ei.
on olemassa muitakin suoriahousuja kun juhlahousut. hennesistä edullisesti suorathousut ja siihen päälle neulepaita tai ei niin juhlava paitapusero. siisti pitää olla kumminkin.
farkut on aina muotia,muttei ne ihan tuollaiseen tilanteeseen sovi.

Mitä vikaa farkuissa on? Mulle itselleni farkut istuvat päälle paljon paremmin kuin mitkään suorat housut (toki samalla kaavalla voi molemmat ommella, mutta niin ne vain paremmin istuvat). Mä en näe mitään syytä alkaa ostamaan suoria housuja, jotain työhaastattelua varten. Entä sitten hame, onko hame sopiva haastatteluun?

Alkuperäinen kirjoittaja kaalimaan vartija:
Mä laittaisin farkut ja paidan. Pääasia kai että vaatteissa olisi mukava ja luonteva olla sen haastattelun ajan. Kyllä tehdastyöhaastatteluun voi mennä aika arkisissa vaatteissa.

Niin minäkin :) Tosin en ole tehdastyöläinen vaan peruskoulun opettaja, ja näihinkin haastatteluihin olen mennyt ja nähnyt muiden menevän farkuissa.

Alkuperäinen kirjoittaja hep:
Alkuperäinen kirjoittaja kaalimaan vartija:
Mä laittaisin farkut ja paidan. Pääasia kai että vaatteissa olisi mukava ja luonteva olla sen haastattelun ajan. Kyllä tehdastyöhaastatteluun voi mennä aika arkisissa vaatteissa.

Niin minäkin :) Tosin en ole tehdastyöläinen vaan peruskoulun opettaja, ja näihinkin haastatteluihin olen mennyt ja nähnyt muiden menevän farkuissa.

No hyvä... mun ei siis tarvitse lähteä housu ostoksille mahdollisia tulevia työhaastatteluja varten.

No ihan tavan vaatteet..Eli mulla ne olis farkut ja joku siisti paita, kunhan on puhdasta, muulla väliä..Niitä siellä tehtaalla kiinnosta hevonkukun vertaa miltä sä näytät... :D

Alkuperäinen kirjoittaja ap.:
Alkuperäinen kirjoittaja chloe:
Suorat housut ja joku neule olisi mielestäni hyvä vaihtoehto..

Siis meinaatko ihan mustia suoria housuja? Mulla on tasan tarkkaan yhdet ainoot suorat housut, ja luokittelen ne juhlahousuiksi, sellaisiako siis tarkoitat? :)

Ihan laita farkut ja neule :) Ole haastattelussa oma itsesi, niin pärjää aina parhaiten!

Yhteistyössä