Pääsin pakoon narsistilta!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nyt sen tein!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

nyt sen tein!

Vieras
Olen tullut takaisin! Lukekaa tämä, kirjoitin sen, olisiko 3kk sitten, http://kaksplus.fi/keskustelu/plussalaiset/mitas-nyt/1919914-mies-kuristi-eilen/

En lähtenyt sen jälkeen kun kirjoitin tuon, en pystynyt, mies todella vannoi ja vakuutti että lopettaa sen tähän paikkaan, ja miten kävikään....
Se alkoi uudestaan jolloin oikeasti kerroin tästä kaverilleni, joka oli luonamme kylässä, eilen lähdin hänen kanssaan turvaan. Nyt olen jättänyt miehen! En voi uskoa tätä, nyt vasta tajusin lähteä. Ennen kuin lähdin, mies yritti saada minua jäämään, koko yön puhui että anteeksi, nyt lopetan ja plaa plaa plaa, mutta olin tiukka ja päättänyt lähteä. Hän lähti yöllä ajamaan sitten autoa, ja aamulla ilmoitti että ajoi kolarin, siis nukahtu rattiin. Näinkö hän yritti etten lähtisi, etten kehtaisi jättää häntä kun hän makasi sairaalassa? Sairasta! Lähdin silti, ja nyt olen miehen mielestä kylmä kun näin tein. Mietin että olinko tosiaan ihan psykon kanssa, hän vasiten ajoi tai nukkui rattiin ja joutui sairaalaan ja tällä yritti etten lähtisi? ei voi olla totta. Ennenkin kun olen uhkaillut lähteväni ja on mukamas seuraavana päivänä joutunut sairaalaan sydämen takia...
eli noinko sairas mies mulla oli, voiko tuo olla totta!! Olen nyt ihan sekaisin, mutta takaisin en aio palata!

Oikein teit kun lähdit, onnea tulevaan. Itse olin hullun miehen kanssa naimisissa 10v onneksi sitten sairaus vei hänet. En uskaltanut lähteä aiemmin. Nyt uusi normaali mies ja elämä ihanaa.

Onnittelut! nyt et sitten luovuta enää, vaikka mies keksisi mitä! Mä olen ollut ystäväni tukena, kun hän hän lähti narsistisen miehen luota. Vieläkään mies ei ole jättänyt rauhaa, mutta ystäväni voi huomattavasti parememin, kun on omaa vapautta! Voimia myös tulevaan!

Kyllä tuo mies on ihan kilahtanut.

Mutta ei hän välttämättä ole sairaalassa, saatikka ajanut kolaria. Tai selostus kolarista saattaa olla vahvasti liioiteltu. Älä vaan mene lankaan enää sen kanssa!

Että onko sairas vai ei? Kuristi ja uhkasi tappaa? Luojan kiitos lähdit viimein. Olisi pitänyt lopettaa suhde jo ajat sitten. Toipumiseen sinulta menee kyllä aikaa.

Jeps, saattaa ainakin yrittää turmella ap:n maineen. Kaikki saavat kuulla, kuinka piittaamaton ja kylmä ap miehen mielestä on. Jätti ihan ilman mitään syytä!

No tuo nyt on jälkipyykkiä. Ap:n kannalta luultavasti ongelmallisempaa on tuo "apua, jouduin onnettomuuteen" -käytös, joka yrittää vedota yleisinhimilliseen sääliin tms.

Yhteistyössä