N Nanna1980 Aktiivinen jäsen 06.08.2007 1 796 0 36 09.04.2009 #1 mitäs meinaatte kanssasisaret tehdä pääsiäisenä ?,me mennään mun vanhemmille yökylään, ja kai syödään pääsiäisherkkuja
mitäs meinaatte kanssasisaret tehdä pääsiäisenä ?,me mennään mun vanhemmille yökylään, ja kai syödään pääsiäisherkkuja
M Merlion Aktiivinen jäsen 15.02.2007 11 403 0 36 09.04.2009 #4 Mies on jo matkalla Suomeen. On huomenna puolenpaivan maissa kentalla. Paasiaisen vietamme mokilla . Itse jaan viela lomalle paasiaisen jalkeen. Ihanaa :heart:
Mies on jo matkalla Suomeen. On huomenna puolenpaivan maissa kentalla. Paasiaisen vietamme mokilla . Itse jaan viela lomalle paasiaisen jalkeen. Ihanaa :heart:
V vieras Vieras 09.04.2009 #5 piti lähtä helsinkiin 2yöksi (hotelli oli jo varattu) mut neidille iski tänään vesirokko, kyl vähän harmittaa. eli kotona kyykitään
piti lähtä helsinkiin 2yöksi (hotelli oli jo varattu) mut neidille iski tänään vesirokko, kyl vähän harmittaa. eli kotona kyykitään
A Ainokki Vieras 09.04.2009 #6 Töissä pe-ma ja vuorojen ulkopuolella miehen kanssa luvassa grillikauden avajaisbileet kaverin luona ja muuta oleilua
Töissä pe-ma ja vuorojen ulkopuolella miehen kanssa luvassa grillikauden avajaisbileet kaverin luona ja muuta oleilua