Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja kookosta:Juu, pääsee.
Keskiovista vaan sisään, mut mä kyl jään seisoon vaunujen kaa siihen kytävälle. en tohi jättää niitä yksinään siihen nakottaan.
Alkuperäinen kirjoittaja lunacy sioux:Ei pääse yli 3 vuotiaat.
Alkuperäinen kirjoittaja skakare:Entäs länsilinjat?
Alkuperäinen kirjoittaja katti:Tampereella pääsee ilmaiseksi rattaiden kanssa TKL:n, Länsilinjan 50:n ja Paunun 71:n linjoilla ainakin, siis toki kun matkustaa Tampereen kaupungin sisällä, ei noihin lähikuntiin. TKL:llä on bussit yleensä matalalattiaversioita (samoin kuin 50 ja 71), toki poikkeuksia löytyy, mutta kuljettajalla on velvollisuus auttaa rattaat bussiin mukaan jos eivät muut matkustajat auta. Itse kuljen etelä-tampereelta, mutta käsittääkseni kaikissa Tampereen kaupungin sisällä kulkevissa busseissa saa mennä ilmatteeksi rattaille (kunhan kulkee Tre sisällä siis)
Alkuperäinen kirjoittaja Pikku Mii:.Meenkö mä siis vaan rattaiden kans bussiin ja istun penkkiin?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Pikku Mii:Alkuperäinen kirjoittaja lunacy sioux:Ei pääse yli 3 vuotiaat.
Eikö?Pitääkö se ikä sit todistaa jollain jos epäilevät?Meinaan ku neiti on tasan kuukauden päälle
![]()