pääseekö joku gmailiin??

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pää hajoo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja pää hajoo:
aaarrggghh, jumahti koko gmail just kesken viestin lähetyksen!! |O pääseekö joku muu sinne?

Tottakai pääsee! Itse olet käyttösopimuksen allekirjoittanut ja antanut viestisi amerikkalaiselle yritykselle.
 
Alkuperäinen kirjoittaja pää hajoo:
ja nyt alkoi tökkiä nääkin sivut?? :o

ja nimimerkille "näin": ööö... mitä häh? :D

Voi olla, että muistan väärin. Jotkut amerikkalaiset sähköpostia tarjoavat lafkat kuitenkin kertovat käyttösopimuksessaan, että viestit on sitten niiden omaisuutta ja ne tekevät niille mitä tahtoo. Samoin taitaa toimia vissiin facebook.

Siksi käytän sellaisessa maassa olevaa s-postia, jossa on eurooppalainen yksityisyydensuoja.
 

Yhteistyössä