päänsärkyä 5-vuotiailla..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ...
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

...

Vieras
onko teidän viisivuotiailla miten usein päänsärkyä? onko flunssien yhteydessä jne?

muistelen että itelläni oli jo aika pienenä päänsärkyjä, muuttuivat koulu-iässä migreeneiksi jo, mut silti nuo 5-vuotiaan päänsäryt huolettaa :(

Kyllä tuon ikäinen voi sairastua migreeniin. Migreenihän kulkee suvussa. Mein 6v on valittanu harvakseltaan päänsärkyä, mikä on oireiden perusteella migreeniä. Toivottavasti ei puhkea.

Meillä kahdella lapsella on ollut päänsärkyjä jo tuon ikäisenä, ja molemmilla se on ekaluokan aikana muuttunut migreeniksi (saivat migreeninestolääkityksen). Lasten isällä on ollut sama juttu.

mä muistelen kans että mulla alkoi varhain.. hällä on astma puhjennyt nyt samaan aikaan ku noi päänsäryt alko. pitää ehkä käydä lääkäril ku tuntuu ettei panadol auta.

Meil on 4-vuotiaalla ollu päänsärkyä muutenkin kun vaan kipeenä ollessa. Eli uskoisin, et hänellä kyllä on migreeniä tuo valitettavasti - mulla itellä on alkanu migreeni alle kouluiässä, en ihan tarkkaan muista millon.
Tosi kurjalta tuntuu kun itellä se on ollu ihan helvettiä välillä. Ei haluais, et lapset joutuu kokemaan saman, mut minkäs teet kun sekä isän että äidin puolelta sitä tautia on tarjolla. :/

Yhteistyössä