Päänsärky ja rv 14+0 auttakaa:(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kipeeee
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kipeeee

Vieras
Eli yli viikon ajan ollut heti herätessä, nukkumaan mennessä ja kokoajan. Panadol ei auta. Satunnainen burana ei auta. Otsa, takaraivo..koko pää hemmetin kipeä, silmät myös.. Ja täpliä tulee välillä. Ja ei lle migreenitaipumusta..niskat tosin on jumissa. :( mikä auttais???

lääkäriin vaan, mulla oli silloin aikanaan jollain viikoilla 30 ja ylikin aivan järjetöntä päänsärkyä ja ilmeisesti johtui niskojen jäykkyyttä. ensin sain diapameja rentouttamaan, en tahtonut niitä syödä ja sit panacodeja...

Mulla oli koko ensimmäinen kolmannes tuollaista, eipä ole ikävä (minullakin migreeni olemassa, mutta ei tuo migreeniä ollut kuitenkaan). Sinnittelin vain.. Eipä auttanut Panadol minullakaan, ehkä turhin kipulääke ikinä. Lääkärit käsittääkseni määräävät vain vahvempia panadoleja -> sama kuin ottaa useamman reseptivapaita.

Mulla oli ekassa raskaudessa jatkuvaa päänsärkyä rv 18 asti. Usein iltaisin laukesi kipu kunnon oksentamiseen ja pääsi mukavasti nukkumaan. Aamulla taas jyskytti. Mulla kipu aina oli tuossa oikealla ohimolla, missä mulla muutenkin on päänsärky ilmennyt. Neuvolassa kehoitettiin ottamaan Panadolia. Muissa raskauksissa ei onneksi ole särkenyt.

Yhteistyössä