T
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja tuttu homma:Neurologisten oireiden vuoksi usein tutkitaankin lapsia tarkasti.
Mutta olen nähnyt ihan vaan migreenitaipumuksen puhkeavan lapsilla jo. Toisille vaan tulee. Onko sulla itsellä tai muilla perheessä?
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja tuttu homma:Neurologisten oireiden vuoksi usein tutkitaankin lapsia tarkasti.
Mutta olen nähnyt ihan vaan migreenitaipumuksen puhkeavan lapsilla jo. Toisille vaan tulee. Onko sulla itsellä tai muilla perheessä?
isälläni ja muutamalla muulla sukulaisella mieheni että minun suvussa on migreeniä,todellakin toivon että on vaan kyse migreenistä!
Alkuperäinen kirjoittaja tuttu homma:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja tuttu homma:Neurologisten oireiden vuoksi usein tutkitaankin lapsia tarkasti.
isälläni ja muutamalla muulla sukulaisella mieheni että minun suvussa on migreeniä,todellakin toivon että on vaan kyse migreenistä!
Voi että! Tuohan on tässä tilanteessa hyvä että on tuollainen tausta!
Täällä myös sormet ristissä että on "vain" migreenitaipumusta teillä.
Kaikkia mieltä rauhoittavia asioita vaan mietit myös! Jos ei ole jatkuvaa päänsärkyä, jaksaa leikkiä, syödä yms. ei todennäköisesti ole kyse mistään vakavasta. (+ teitä ei pidetty sairaalaseurannassa kuvaukseen asti, kuvausta ei ollut välttämätöntä tehdä heti vaan muutaman viikon sisällä kun kerkee= kaikki "lieventäviä" asioita) Lasten kohdalla ollaan aina tarkkoja ja tutkitaan kaikki mitä voitaisiin epäillä, siksi varmaan kuvaus.
Koita saada unen päästä kiinni! Tsemppiä sinne!
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja tuttu homma:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja tuttu homma:Neurologisten oireiden vuoksi usein tutkitaankin lapsia tarkasti.
Kaikkia mieltä rauhoittavia asioita vaan mietit myös! Jos ei ole jatkuvaa päänsärkyä, jaksaa leikkiä, syödä yms. ei todennäköisesti ole kyse mistään vakavasta. (+ teitä ei pidetty sairaalaseurannassa kuvaukseen asti, kuvausta ei ollut välttämätöntä tehdä heti vaan muutaman viikon sisällä kun kerkee= kaikki "lieventäviä" asioita) Lasten kohdalla ollaan aina tarkkoja ja tutkitaan kaikki mitä voitaisiin epäillä, siksi varmaan kuvaus.
sinulle kannustavista sanoista! joo olen miettiny just että ku normaalisti kasvaa,ei oo mitää motorisia ongelmia,touhuaa välillä vähän liiankin touhukkaasti(no pojat tuntien) sitten onha tätä magneettikuvaus aikaa odoteltu useempi kuukaus,että kaipa ne heti olis sen ottanu jos jotai vakavaa epäilisivät.Ja päänsärkyä noin kerran kuussa kun tulee kaikki muut migreeni oireet:valonarkuus,pahoinvointi,oksennuksen jälkeen poika nukahtaa ja kun herää nii on iha ok.
Alkuperäinen kirjoittaja tytteli:Onko muiden lapset käyneet magneettikuvissa? Miten meni tutkimus?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Meillä 9v ja meni hyvin. Tuon ikäinen jaksoi jo olla paikallaan liikkumatta. Kuvattiin kouristuskohtauksien takia. Magneettikuvat ok. Pojalla myös migreeni.
Sähkökäyrästä löytyi sitten epilepsia, joka nyt parantunut.
Ilmoitan kuha tutkimuksessa käyty,toivotaan että kaikki menee hyvin!Alkuperäinen kirjoittaja nähty on:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja tuttu homma:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja tuttu homma:Neurologisten oireiden vuoksi usein tutkitaankin lapsia tarkasti.
sinulle kannustavista sanoista! joo olen miettiny just että ku normaalisti kasvaa,ei oo mitää motorisia ongelmia,touhuaa välillä vähän liiankin touhukkaasti(no pojat tuntien) sitten onha tätä magneettikuvaus aikaa odoteltu useempi kuukaus,että kaipa ne heti olis sen ottanu jos jotai vakavaa epäilisivät.Ja päänsärkyä noin kerran kuussa kun tulee kaikki muut migreeni oireet:valonarkuus,pahoinvointi,oksennuksen jälkeen poika nukahtaa ja kun herää nii on iha ok.
NONIIN!
Sitten uskaltaa/uskallan pitää sormia vähän vähemmän tiiviisti ristissä!
Palaa kuitenkin kertomaan miten meni. Aina kiinnostaa miten tutkimukset meni ja mitä ne sanoo noista migreeneistä!
Jaksamista odotteluun!