Kyllä maailmaan älämölöä mahtuu, vaikka ei siitä mitään hyötyä ole.
Kello on jo paljon, ja moni on jo unten mailla.
Luin palstan pitkää ketjua, jossa kivat kirjoittajat kertovat omakohtaisia kokemuksia työttömyysajaltaan. Viestissäni #51 esitin toivomuksen, että ketju pysyy asiallisena, ja niin kävikin. Iltaisin on fiksua keskustelua. aamuisin ja päivällä vain leukailua.
Eräs kirjautunut kirjoitti tänään harmaana. Tunnistin hänet asiayhteydestä. Hänen viestit ovat aina julmia ja hyökkääviä.
A-studiossa Jani Mäkelä oli kesälookissa uusine partoinen. Kansanviisaus ei parta pahoille kasva ei aina pidä paikkaansa. RKP:n kansanedustaja Otto A. oli tohkeissaan merenkulun takia. Persut jaksavat aina yllättää.
Saippuasarjassani Amerikassa näytetyssä jaksossa käytiin hyvin vahvoja tunteita läpi. Naislääkäri sai läpsyn naamalleen, ja joutui poliisikuulusteluun virkapattona.
Minulla ei ole mitään tarvetta kanavoida tunteitani hömppäsarjoihin. Katson sarjaa vanhasta tottumuksesta ja kielitaidon ylläpidon vuoksi.
Tälle palstalle ajauduin aikoinaan kuin ajopuu laineilla Anna-lehden palstoilta.
Tänään taas tuntui, että Sanna Marinin puolustajana tällä palstalla kirjoittaminen
on liian stressaavaa puuhaa.
Annetaan persujen suhmuroida. He itse ja perhekuntansa kärsivät eniten huonoista päätöksistään. Heillä tuskin tulee hyvin uni silmiin.
Jos huomenna avaatte tämän palstan, maalittajani ovat jo asemissa Ölinä-ketjussaan minua repostelemassa. Ehkä ketju on heille parasta terapiaa ja mielen hallintaa. Nimimerkki Palstapesun hirttojutuille ei voi kuin nauraa.
Hieno lady mielestään, joka ei tanssi pöydillä, mutta harventaa populaatiota mammapalstalla tylyillä kenttätuomioillaan.
Toivottavasti palstan valvoja on valppaana viestien sisältöjen suhteen.
Meillä kaikilla on hyvä ja kaunis elämä elettävänä, ja sitä pitää kaikin keinoin varjella.