pääkaupunkiseudulta seuraa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pyörylä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

pyörylä

Uusi jäsen
20.05.2008
1
0
1
hei!
olen 30 vuotias 10 kk tytön äiti puistolasta. kaivattaisiin seuraa arkipäiville, kun mies on töissä ja meillä ei ole mitään tekemistä. kesällä olisi kivaa lähteä rannalle, leikkipuistoihin, kyläilemään..tähän asti päivät on täyttynyt perhekahviloissa ja jumpissa käydessä, mutta kesällä niitä ei järjestetä.mitähän tässä osaisi kertoa itsestään?olen aika boheemi luonne, kämppä ei ole vimpan päälle siisti, raha ym.aineellinen ei ole niin tärkeää vaan uskon onnellisuuden tulevan jostain muusta, ystävistä ja arjen hetkistä.on ihanaa seurata pikkuihmisen kehittymistä,lapsuus tuntuu olevan elämän onnellisinta aikaa, ei vielä tietoa isosta pahasta maailmasta. ja toivon ettei pitkään aikaan tarvitsekaan olla, pieni saa olla pieni ja tulla äidin syliin turvaan aina kun pelottaa.
laita viestiä jos tuntuu että voitaisiin keksiä jotain kivaa päivien kuluksi!

minä olen vantaalta, mutta vailla seuraa, mutta junat kyllä kulkevat täältä keskustan suuntaan, ainakin kulkivat vielä eilen.

ikää minulla 31 vee, kaksi lasta, vanhempi 2vee ja nuorempi 1kk. myöskin aika boheemi luonne ja armoton hölöttäjä. kotona juoksee lapsen lisäksi villakoirat ja mies imuria raahaten silloin kun kerkiää.

raha ja materia eivät elämässäni esitä tärkeää roolia, vaan onnellisuudelle meilläkin pistetään suurempi painoarvo.

mikäli äidillä oma aikaa ylipäätään on niin silloin luen, kuuntelen musiikkia ja kudon milloin mitäkin..tai koitan käydä kävelemässä =)

että kelpaisiko tämmöinen seura?

Yhteistyössä