Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja apassin kyynel:Muakin kiinnostais...on meinaan menny koko ketju ohi silmieni.
Eiks me jo roikutaAlkuperäinen kirjoittaja äitipeikko:Alkuperäinen kirjoittaja apassin kyynel:Muakin kiinnostais...on meinaan menny koko ketju ohi silmieni.
ei löytynyt haullakaan. meidän pitäis roikkua täällä 24/7 :/
Alkuperäinen kirjoittaja apassin kyynel:Eiks me jo roikutaAlkuperäinen kirjoittaja äitipeikko:Alkuperäinen kirjoittaja apassin kyynel:Muakin kiinnostais...on meinaan menny koko ketju ohi silmieni.
ei löytynyt haullakaan. meidän pitäis roikkua täällä 24/7 :/![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ---:samanlaiset kun tuolla noi rockstar babyt saa tehtyä itse, kun viitsii leikata ja ommella
ja hintaa tulee korkeintaan sen 100?, minkä rattaatkin ilman noita pääkalloprinttejä maksaa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ---:kun kiertelee ja katselee. tarjouksissa näkyy, mutta eipä löydy jos haluaa kaiken nyt heti tänne =)
Alkuperäinen kirjoittaja kilowattituntimittari:Alkuperäinen kirjoittaja ---:kun kiertelee ja katselee. tarjouksissa näkyy, mutta eipä löydy jos haluaa kaiken nyt heti tänne =)
olenko väittänyt haluavani heti kaiken tänne nyt?
![]()
Tarkoitin lähinnä, että millä merkillä/merkeillä on tuontyyppisiä rattaita, niin vois vaikka nettikauppoja selailla läpi, mutta anteeks nyt kauheesti kun uskalsin sulta mitään kysyä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ---:Alkuperäinen kirjoittaja kilowattituntimittari:Alkuperäinen kirjoittaja ---:kun kiertelee ja katselee. tarjouksissa näkyy, mutta eipä löydy jos haluaa kaiken nyt heti tänne =)
olenko väittänyt haluavani heti kaiken tänne nyt?
![]()
Tarkoitin lähinnä, että millä merkillä/merkeillä on tuontyyppisiä rattaita, niin vois vaikka nettikauppoja selailla läpi, mutta anteeks nyt kauheesti kun uskalsin sulta mitään kysyä![]()
älä sinäkään lue minun tekstejäni väärin
"mutta eipä löydy JOS haluaa kaiken nyt heti tänne "
olisin varmasti sanonut, että "KUN haluaa" jos olisin sinusta niin väittänyt
no väärinkäsityksiä sattuu itse kullekin![]()