Pää lyö tyhjää!! Mitä 2-vuotiaalle tytölle joululahjaksi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Poikien äitinä en vaan keksi mitään mitä tuolle kummi-tyllerölle voisi ostaa :/
Liuta poikia on suvussa ja kummi-lapsissa ja heille olen jo jotain keksinyt mutta mitä 2-vuotias tyttönen voisi tarvita tai haluta?

Nukkea, vaatetta, hello kittyä jne.. on jo kaapit kuulemma pullollaan.
Äitinsä ei helpottanut mua siis yhtään :D

Auttakaa te pienten tyttösten äidit!

Nukensänky tai leikkihella vois olla mukava!!
Tosiaan kaikkea muuta tällä tylleröllä on jo, mutta en ole kyllä nähnyt hänellä hellaa tai nukensänkyä!

Meillä joulukuussa 2 vuotta täyttävä tyttö on alkanu innostumaan värityskirjoista. Myös isot hama-helmet on mieluisia. Sit tykkää "syöttää" pehmoleluja, eli kaikki keittiöjutut tuntuu kiinnostavan. Ja tietty pehmolelut.

Mä taas en keksi saman ikäiselle pojalle mitään :D

Alkuperäinen kirjoittaja hömppö;25123789:
Meillä joulukuussa 2 vuotta täyttävä tyttö on alkanu innostumaan värityskirjoista. Myös isot hama-helmet on mieluisia. Sit tykkää "syöttää" pehmoleluja, eli kaikki keittiöjutut tuntuu kiinnostavan. Ja tietty pehmolelut.

Mä taas en keksi saman ikäiselle pojalle mitään :D

Pojalle käy kans nuo duplot, junarata, hella yms =)
Meillä Puuhapete ja Little people autot kova juttu (ikää 1½v).

Kiitos vastauksista! Monta päivää sitten olis jo pitänyt kysyä täältä niin olisin säästänyt itteni pähkäilyltä =)

Toi leikkihella vois olla just sitä mitä kyseinen tyttönen haluaa =)

Mun mielestä 2-vuotiaalle tytölle ja pojalle voi ostaa ihan samoja asioita :D ei tarvitse kaiken olla pinkkiä hello kittyä heti jos on tyttö kyseessä, haloo..Vai pitääkö? Mua ainakin ärsyttää se kissan naama jokaikisessä lelussa. Mun mielestä junarata, leikkihella, nukke (+sille tarvikkeita), dublot, palapelit, kirjat, autot yms yms on kivoja tuon ikäiselle :)

Meidän tyttö täyttää joulukuussa 2v ja on ihan rakastunut muumeihin. Lisäksi kirjat (etenkin ne luukku/kurkistus-kirjat), palapelit ja ruoka-leikit kiinnostavat. Meillä vaan on noita leluja niin paljon, ettei kämppään enempää mahdu. Siksi olen pyytänyt tytölle juurikin värityskirjoja (kaikki vanhan kirjat jo väritetty melko täyteen) ja muutaman muumi-lelun sekä sitten mieluummin vaatteita/lahjakortteja vaatekauppaan. Nuo lahjakortit siitä hyvä idea, että kun nuo lapset tuppaavat kasvamaan, niin voi ostaa sitten vaikka varastoon jo isompaa vaatetta ellei heti ole tarvetta vaatteille. :)