pää lyö ihan tyhjää.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja neiti Dina
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

neiti Dina

Aktiivinen jäsen
24.10.2009
6 249
0
36
huomenna olis yhden projektin puolesta mentävä pitämään viriketoimintaa eräälle vanhukselle. Minä hattara-aivo unohdin käydä hakemassa kirjastosta niitä kirjoja, unohdin hommata sen muistipelin mistä oli puhe, ja nyt tässä ihmettelen mitä mä sinne keksisin. Aamulla siis suoraan sinne.

Vanhus ei pysty nyt ulkoilemaan, eikä hänellä oikein ole innostusta mihinkään. Kertakaikkiaan ahdistaa.

Mulla on 2 sellasta tietovisailun tyylistä juttua tulostettuna, ja ne otan mukaan. Mutta mitä lisäksi? Olisko tuolijumppaan hyviä ohjeita, linkkejä?

Alkuperäinen kirjoittaja neiti Dina:
Alkuperäinen kirjoittaja endie:
jutelkaa muistoista.vanhukset aika usein kertoo mielellään omia muistojaan ja juttuja "ennen vanhaan"-teemalla.

no kun tässä on se ongelma että vanhus ei muista paljoakaan, ikää on jo niin paljon.

no ei kai sillä ole niin väliä, jos hän osaisi kuitenkin kertoilla. se että eivät olis ihan just tosia,on sivuseikka.

Anteeksi mutta miten voit unohtaa tuollaisen? Tosi huolimaton tyyppi olet :/ Oletko töissä vai opiskelija? Jos olet opiskelija niin arvioinnissa tyriminen näkyy. Jos työssä niin ei varmaan pomo hirveen kauaa tuollaista katsele, itse en ainakaan katselisi.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Anteeksi mutta miten voit unohtaa tuollaisen? Tosi huolimaton tyyppi olet :/ Oletko töissä vai opiskelija? Jos olet opiskelija niin arvioinnissa tyriminen näkyy. Jos työssä niin ei varmaan pomo hirveen kauaa tuollaista katsele, itse en ainakaan katselisi.

PEESI

Ammattitaidon puutetta ap:lla

Sama tuli mieleen.

Juu no sattui nyt unohtumaan kun olen hiihtoloman ollut töissä aamusta iltaan, tämän viikon täydet päivät koulussa, joka päivä kotitöiden jälkeen lapsen mentyä nukkumaan tehnyt itsenäisen opiskelun tehtäviä klo 1 yöllä ja max 6h yöunilla porskuttanu taas seuraavan päivän :D

eihän tuota kenellekään muulle olisi tietenkään käynyt, kylläpä mä olenkin nyt kurja ihminen. Onneksi mulla on vielä 2v aikaa tälle projektille ;)

Alkuperäinen kirjoittaja neiti Dina:

Juu no sattui nyt unohtumaan kun olen hiihtoloman ollut töissä aamusta iltaan, tämän viikon täydet päivät koulussa, joka päivä kotitöiden jälkeen lapsen mentyä nukkumaan tehnyt itsenäisen opiskelun tehtäviä klo 1 yöllä ja max 6h yöunilla porskuttanu taas seuraavan päivän :D

eihän tuota kenellekään muulle olisi tietenkään käynyt, kylläpä mä olenkin nyt kurja ihminen. Onneksi mulla on vielä 2v aikaa tälle projektille ;)

Seli seli ,todella leväperäistä käytöstä ja todiste siitä yksinkertaisuudesta.

eikä sinne kannata lähteä niin hirveesti vaan "suorittamaan" erilaisia viriketehtäviä jos kerta vanhuskin on vähän fiiliksellä että mikään ei oikein kiinnosta.
sekin jo että keität vaikka teille hyvät kahvit ja pyöräytät/te pullat ja olet läsnä siinä ,on paljon =)

Inhimillisiä erehdyksiä sattuu itse kullekin silloin tällöin, ihan ymmärrettävää. Käsillä tekeminen ei vaadi mitään ihmeellisiä välineitä. Esimerkiksi jos sinulta löyty sipulinkuoria, etikkaa ja kananmunia (ehkäpä elintarvikeväriäkin jos keltainen sipulinkuorista ei riitä), niin voi värjätä kananmunia... Tai peitevärit ja paperia piirtämiseen.. Jumppaa, mukavaa musiikkia... ?

Alkuperäinen kirjoittaja endie:
eikä sinne kannata lähteä niin hirveesti vaan "suorittamaan" erilaisia viriketehtäviä jos kerta vanhuskin on vähän fiiliksellä että mikään ei oikein kiinnosta.
sekin jo että keität vaikka teille hyvät kahvit ja pyöräytät/te pullat ja olet läsnä siinä ,on paljon =)

mä en valitettavasti voi siellä toisten kotona tosta vaan alkaa leipomaan, mutta haen tossa mennessä tuoreet lehdet mukaan niin katsellaan vähän maailman tapahtumia ja sitä rataa. Onneksi tällä kertaa ei oo koko päivän juttu, ens viikolle onkin sitten isompia suunnitelmia.. mut pääseepähän hoitaja nyt käymään lenkillä. :)

Yhteistyössä