pää hajoaa tohon mieheen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nalkuttajako
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

nalkuttajako

Vieras
Mitä mieltä ootte ja missä vika? Olen seurustellut nykyisen mieheni kanssa 2v, josta puoli vuotta asuttu yhdessä. Mulla kaksi lasta, hän lapseton. Suhde on ollut välillä tosi riitaisa (ei kyllä riidellä lasten kuullen tms.). Mies on jotenkin saanut mut tosi epävarmaksi: on kehuskellut paljon sillä kuinka paljon ihailijoita hänellä on yms. Tekee (mun mielestä) paljon ns.ryyppyreissuja: vuoden sisällä monen yön reissuja/ulkomaan reissuja on ollut 6 kpl. Osa näistä reissuista on mm.mökkibileitä mies-naisporukalla (saunotaan yhdessä yms.)Tähän lisäksi säännölliset perusbaari-illat. Mielestään ei mene paljoa. Jos kyseenalaistan jonkun reissun (esim että olisi kiva päästä yhdessäkin), olen "epänormaali ja sairaan mustasukkainen". Kieltämättä jotkut reissut aiheuttavatkin minussa mustasukkaisuutta. En kuitenkaan koe voivani kauheasti rajoittaa, mutta pahaa mieltä koen kyllä paljonkin.

Nyt olen ajatellut, että alan järjestää enemmän omia reissuja (silloin ku lapset isänsä luona). En vaan jaksa enää olla se joka mielestään ainoana yrittää miettiä menoja parisuhteen kannalta. Ilmoitin yhdestä omasta reissusta eilen ja sain melkoisen paskavyöryn niskaani: ajankohta oli väärä ("enkö yhtään mieti milloin ehditään viettää parisuhdeaikaa??", hän on itse ryyppyreissussa sekä edeltävän että seuraavan vkonlopun)ja teen tämän vain ja ainoastaan kostaakseni miehelleni (??)ja se on kipeetä yms.yms. Sama juttu ollut ennenkin jos olen johonkin päässyt lapsilta lähtemään...

Onko muiden miehet tällaisia?? Miehellä on oikeus mennä paljon (mikä onkaan sit paljon?), naisellakin sama oikeus puheentasolla, mutta ei sitten oikeastaan kuitenkaan...* Hirveintä tässä on se että saa mut välillä tuntemaan itseni siksi "epänormaaliksi ja sairaan mustasukkaiseksi huonoksi ihmiseksi". Kuulemma kukaan hänen kavereidensa vaimoista ei valita tällä tavalla.

En olisi edes tuollaisen kanssa muuttanut saman katon alle, mutta nyt menet ne omat menot plus keksityt jutut aina kun lapsilta pääset. Lopputulema on se että eroatte tai mies hoksaa kattoo peiliin, mutta älä enää ala kynnysmatoksi.

En kattelis tuollaista. Ihan oikein teit, että menet juuri tuolloin. Jos mies haluaisi sitä parisuhdeaikaa, niin hän voisi perua toisen oman menonsa niin saisi sitä.

Todellakin menet tuolloin, sanoi mies mitä tahansa. Sulla on oikeus siihen.

En käytä alkoholia, joten ei tarvi perusbaari-iltojakaan viettää. Aiemmin käytiin x-työkavereiden kanssa möksäilemässä 2 x vuosi, mutta nekin loppuneet. Mieluiten olen lasten kanssa kotona, kuin hummaamassa missään.

Puoliso käypi noin kuukauden välein naisporukalla syömässä/viihteellä, mutta ei mitään tolkuttomia kännireissuja ole nekään. Kun puoliso reissullaan, niin minä varaan pöydän hyvästä ravintolasta ja käyn lasten kanssa syömässä :)

Miten vaikuttaa mustasukkaiselta narsistilta.. lyttää sinua kasaan, miten muiden eukot eivät muka valita tuolla tavalla, kertoo ja pöyhkeilee sulle miten hällä on ihailijoita jne jne.. Mie seurustelin tällaisen ihmisen kanssa. Hän meni, oli ja tuli.
Kun oli käymässä omalla paikkakunnallaan jossa asui, soitteli kokoajan ja sain huudot siitä kun olin naispuolisen ystäväni kanssa kahvilla, koska tätä ei uskonut. Me ehdittiin oleilla yhdessä vain 8kk ja minulla meni luottotiedot, ostin sille kaiken, menetin puolet minun omaisuudesta ja tässä vaiheessa ei edes asuttu vielä yhdessä. Onneksi pääsin tyypistä eroon ja suosittelen sinua tekemään saman.
Aika hälyttävää jo tuo että olette asuneet puolivuotta yhdessä ja mies käyttäytyy noin. Näyttäisin ovea. Sulla on oikeus elää sun elämää, joten tee niin.

Nii mikä on teidän mielestä omien menojen raja määrällisesti? Ja millaiset menot ok? En tod. hyväksyis jos olis lasten isä, mutta jotenkin koen etten voi rajoittaa/vaatia kun eivät ole hänen omiaan. :/

Ap, miehesi on taitava syyllistäjä, esim. alkoholisti on sitä mieltä että juominen on täysin normaalia ja mikäli nyt jotain hankaluutta on niin nimenomaan se nalkuttava akka.

Itse en katselisi/kuuntelisi tuollaista miestä sekuntiakaan.

Yhteistyössä