P*skasta puheen ollen, moniko on saanut lokin tai pulun sitä-itseään päähänsä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Emilyn
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Emilyn

Aktiivinen jäsen
27.06.2006
13 840
2
36
Monen monta vuotta sitten kaveri oli eräässä ulkoilma tapahtumassa ja oli lokki tullut ja rykäissyt hiuksiin kunnon satsit. Todella noloa mutta kyllä nauratti kun se sitä tunteella kertoi..

Tänä kesänä sitten koin sen itse. Istuin terassilla, tietysti todella tyylikkäänä ja hiuksetkin olin niin hienosti laittanut. Yhtäkkiä kuuluu LÄTS ja lokit lentää yläpuolella. Sanon kaverille vain "ei ole totta", hän on hieman ihmeissään ja kipitän äkkiä vessaan (en ole perehtynyt asiaan, olin tosi nolona kun luulin että lokeilta tulee valkeaa tuotosta, thank god se oli tummaa eikä näin ollen ehkä monikaan muu tajunnut mitä oli tapahtunut). Vessassa sitten pikainen paperilla pesu, haju ei tietenkään häviä minnekään, hiukset oli kampauksella kiinni ja paksut, onneksi se läntti tuli tuohon lähelle ohimoa missä ei ollut mitään hienoja kiehkuroita.

Terassi-ilta päättyi siihen..

Tuosta toisesta ripuliketjusta vaan tuli mieleen :xmas:

Takin rinnukselle on pahuksen pulu saanut sihdattua.

Pahin osuma oli se kun tyontelin vauvaa vaunuissa ja lammin paiva niin kuomu oli alhaalla. Yx kax latsahti pojan otsaan pulun ruikuli! Tuokin oli tarpeeksi inhottavaa mutta ajatella jos se olis osunut silmaan :(

mua pasko lokki päähän, kun olin pentuna kouluun menossa. No tietenki lähin takas himaan peseen hiuksia, jälkkäriinhän sit jouduin ku tulin kouluun myöhässä :/

ei lokki eikä pulu, vaan kana.
Tallilla, missä nuorempana kävin, oli myös kanoja. Kanoilla oli orsi siinä käytävän yllä, ja eräs kaunis päivä sain kanan paskat suoraan silmien väliin orren alta kävellessäni :x

Alkuperäinen kirjoittaja Sankkuli:
Joskus läiskähti suoraan kämmeneen ku jotaki ojentelin ja yhtäkkiä tuntu lämmin, niljakas pläjäys :laugh:

Sama juttu, kämmenelle läsähti. Meikäläinen ei voinu tehdä hetkeen muuta kuin tuijottaa sitä tuotosta epäuskoisena.

Yhteistyössä