P*skamutsi-päivä. *turhis*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja meah
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

meah

Aktiivinen jäsen
19.01.2007
15 236
1
36
Hevonkuusen viimeinen pellonkulma.
Mä olen tallin siivoamisen, toimintaterapia-, ja kauppareissun ja koiran pesemisen jäljiltä nyt niin kertakaikkisen loppu, että aion antaa lapsille karkkipussit. Sitten laitan niille ainakin tunniksi piirrettyjä telkkarista.
Ja sen jälkeen kaiken päälle päätin, että syötän niille eineksiä, koska ruuanlaittokin kiinnostaa ku kilo kiviä.

Nyt voitte kivittää, jos löydätte mut tuolta sohvanpohjalta, jonne aion vetäytyä.

Ostithan sä lapsille myös jäätelöä, jota voivat syödä telkaa katsellessa? Sitten einesten jälkkäriks , niinku :xmas:

:hug: Mä ketään voi kivittää, ku itekkin puolikuntosena löhöän täällä

Anna palaa vaan. Ota hyvä asento sohvalta ja keitä kuppi kahvia...johan tuossa on hommaa ollu yhdelle päivälle. Ja lapset tykkää karkeista ja eineksistä, ei ne ainakaan kuole niihin! :)

Vau, mä luulen että eilisen hemmottelupäivän takia meillä syödään eineksiä. En vielä jaksa vaivautua olemaan "hyvä äiti"... :) Mutta katsotaan nyt. Oon kahden vaiheilla että lähtisin kuitenkin kotiin tuntia ennen aiottua että saisin silityskasaa pienemmäksi ennen kuin mies ja lapset saapuu kotiin... mutta ruokaa en aio laittaa tänään.

Alkuperäinen kirjoittaja Maira:
En mä jaksa lyllertää sinne ettii sua...Mikä on olo muuten?

Aivan percstä.
Selkä huutaa hoosiannaa ja ja yhden kauppakassin kanssa kuistin portaiden kiipeäminen (niitä on kokonaiset 3kpl) alkoi supistaa...

Mites sulla?

Kai mä tosiaan vetäydyn sohvaamaan, huomenna on ehkä parempi päivä... Tai joskus ens kuussa viimeistään |O

Alkuperäinen kirjoittaja meah:
Aivan percstä.
Selkä huutaa hoosiannaa ja ja yhden kauppakassin kanssa kuistin portaiden kiipeäminen (niitä on kokonaiset 3kpl) alkoi supistaa...

Mites sulla?

Kai mä tosiaan vetäydyn sohvaamaan, huomenna on ehkä parempi päivä... Tai joskus ens kuussa viimeistään |O

Ollappa oloja, ei ehkä tuntuis niin pirun turhauttavalta, mulla muuttu taas sellaseks et ellen olis kun hylje, kävisin normaalista omasta itestäni..Turvottaa ja harkkareita tulee, thats it..

Alkuperäinen kirjoittaja meah:
Alkuperäinen kirjoittaja Rontto:
Ostithan sä lapsille myös jäätelöä, jota voivat syödä telkaa katsellessa? Sitten einesten jälkkäriks , niinku :xmas:

:hug: Mä ketään voi kivittää, ku itekkin puolikuntosena löhöän täällä

Itseasiassa ostin 15kpl paketin eskimoita :saint: Niillä lahjon ne hiljaisiksi sitten einesten jälkeen.

Sä alat oppia :D Noin sitä pitää B) :saint:

Täälläkin. Päätin siivota perusteellisesti ja halusin lapset pois jaloista joten karkit ja jätskit ja dvd:t pyörimään B) Lounas saatiin Mäkkärin autoluukulta :saint: Vielä kun saan kaikkiin sänkyihin uudet lakanat ja puhtaat pyykit kaappeihin, aion keittää kahvit ja odottaa ukkoa kotiin (joka saakin sitten luvan aloittaa ruuanlaiton) :p

Yhteistyössä