Olenkin kirjoitellut meidän tyttösen univaikeuksista täällä aiemmin. Viime yö meni hyvin, ei herännyt kertaakaan, mutta aamu alkoikin sitten sitä kamalammin :'(
Heräsi mitä ilmeisimmin väärällä jalalla ja aamu oli yhtä huutoa. Sylissä rauhoittui, mutta kun aamutoimet oli tehtävä hinnalla millä hyvänsä, että hoitoon/ töihin ehditään, niin ei joutanut sylissä roikuttamaan koko aikaa. Huusi itsensä niin märäksi,e ttä vaatteetkin meni vaihtoon. Tein suurimman virheen mitä tuossa tilanteessa voi tehdä, eli omat hermot repes täysin ja huusin itsekin tytölle (pienelle viattomalle lapselle :'( )
Koko aamupäivä meni persiilleen töissä, kun nieleskelen itkua (nyt ruokatauolla) oman tyhmyyteni takia. Soitin lääkäriin ja vaadin aikaa tytölle. Nyt on pakko saada kaikki mahdolliset tutkimukset (allergiat, nielu/kitarisat, kilpirauhane ym. ym) käyntiin, että selviää miksi lapsi huutaa, kirkuu, itkee eikä nuku kunnolla. Oma terveys on jo liian lähellä pettämistä ja töissäkin pitäisi jaksaa kulkea. :'( :'(
Heräsi mitä ilmeisimmin väärällä jalalla ja aamu oli yhtä huutoa. Sylissä rauhoittui, mutta kun aamutoimet oli tehtävä hinnalla millä hyvänsä, että hoitoon/ töihin ehditään, niin ei joutanut sylissä roikuttamaan koko aikaa. Huusi itsensä niin märäksi,e ttä vaatteetkin meni vaihtoon. Tein suurimman virheen mitä tuossa tilanteessa voi tehdä, eli omat hermot repes täysin ja huusin itsekin tytölle (pienelle viattomalle lapselle :'( )
Koko aamupäivä meni persiilleen töissä, kun nieleskelen itkua (nyt ruokatauolla) oman tyhmyyteni takia. Soitin lääkäriin ja vaadin aikaa tytölle. Nyt on pakko saada kaikki mahdolliset tutkimukset (allergiat, nielu/kitarisat, kilpirauhane ym. ym) käyntiin, että selviää miksi lapsi huutaa, kirkuu, itkee eikä nuku kunnolla. Oma terveys on jo liian lähellä pettämistä ja töissäkin pitäisi jaksaa kulkea. :'( :'(