P*ska äiti fiilis :``(

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja EnnaH
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

EnnaH

Jäsen
15.08.2004
637
0
16
Olenkin kirjoitellut meidän tyttösen univaikeuksista täällä aiemmin. Viime yö meni hyvin, ei herännyt kertaakaan, mutta aamu alkoikin sitten sitä kamalammin :'(

Heräsi mitä ilmeisimmin väärällä jalalla ja aamu oli yhtä huutoa. Sylissä rauhoittui, mutta kun aamutoimet oli tehtävä hinnalla millä hyvänsä, että hoitoon/ töihin ehditään, niin ei joutanut sylissä roikuttamaan koko aikaa. Huusi itsensä niin märäksi,e ttä vaatteetkin meni vaihtoon. Tein suurimman virheen mitä tuossa tilanteessa voi tehdä, eli omat hermot repes täysin ja huusin itsekin tytölle (pienelle viattomalle lapselle :'( )

Koko aamupäivä meni persiilleen töissä, kun nieleskelen itkua (nyt ruokatauolla) oman tyhmyyteni takia. Soitin lääkäriin ja vaadin aikaa tytölle. Nyt on pakko saada kaikki mahdolliset tutkimukset (allergiat, nielu/kitarisat, kilpirauhane ym. ym) käyntiin, että selviää miksi lapsi huutaa, kirkuu, itkee eikä nuku kunnolla. Oma terveys on jo liian lähellä pettämistä ja töissäkin pitäisi jaksaa kulkea. :'( :'(
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.05.2007 klo 11:50 vieras kirjoitti:
Et ole huono äiti, vain väsynyt.
Tää ei varmaan lohduta, mutta ajan kanssa...

Näinhän se menee, mutta herkästi alkaa etsimään väsyneenä itsestä syitä lapsen vähäunisuuteen ja kiukkuun/ uhmaan ja huutamiseen, vaikka kaikkemme ollaan yritetty. Nyt on kantapään kautta koettu, että sisarukset voivat olla kuin yö ja päivä jo vauvasta saakka.
 
meillä on samanlainen tyttö,nyt 2v5kk :/ lääkärissä on käytetty,kaikki mahdolliset testit otettu mutta vikaa ei löydy.vielä käydään sydän ja keuhkokuvissa kun sydämestä kuuluu pieni sivuääni...
sanoin viimeksi jo lääkärille ku oli puhe siitä että tyttö väsähtää yhtäkkiä,että "kai sitä nyt kuka vaan väsyy ku huuta kaikenaikaa" :(

mut ehkä tää tästä...
 
Tässä muutamia vinkkejä mitä voisitte nyt heti kokeilla ennen kuin pääsette tarkempiin tutkimuksiin. Eli lapsi maidottomalle ruokavaliolle. Katsotte muutaman päivän josko auttaisi. Eihän tarhassa ole mitään ongelmia? Lasta ei kiusata tms.? Teillä on nyt valmis noidankehä joka pitää saada heti katkaistua. Parhaiten se onnistuisi jos hakisit itsellesi heti tänään sairaslomaa loppuviikoksi uupumuksen vuoksi. Lasta et ota pois tarhasta mutta lyhennät päiviä kun olet kotona. Saat hetken kerätä voimia itsellesi ja kun sinä olet saanut nyt ensin itsesi rauhottumaan, vasta sitten voit saada lapsesikin kuntoon.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.05.2007 klo 12:16 vieras kirjoitti:
Minkälainen on sielä hoitopaikassa? Itkeekö ja kiukkuaako siellä myös? :hug:
Kyllä sitä ite kelläkin on hermot pinnassa joskus...

Siinäpä se, kun hoidossa ja vaikkapa mummulassa ollaan niin hellan lettas enkeliä. Ei tarvii kun auton oven kiinni laittaa, kun lähdössä ollaan niin jo alkaa huuto. Eli uhmalta kuullostais, mutta öisin ja kuten tänä aamuna mekkala on sitä luokkaa, että ei voi enää huvikseenkaan huudella. Lääkäri aika nyt varattuna ja pois suljetaan kaikki mahdollinen ja jos mitään ei löydy, niin temperamenttia ja luonnetta senkin edestä sitten.

Pienenhetken: Lohduttavaa, että jollain muullakin lapsi tulta ja tappuraa.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.05.2007 klo 12:21 vieras kirjoitti:
Tässä muutamia vinkkejä mitä voisitte nyt heti kokeilla ennen kuin pääsette tarkempiin tutkimuksiin. Eli lapsi maidottomalle ruokavaliolle. Katsotte muutaman päivän josko auttaisi. Eihän tarhassa ole mitään ongelmia? Lasta ei kiusata tms.? Teillä on nyt valmis noidankehä joka pitää saada heti katkaistua. Parhaiten se onnistuisi jos hakisit itsellesi heti tänään sairaslomaa loppuviikoksi uupumuksen vuoksi. Lasta et ota pois tarhasta mutta lyhennät päiviä kun olet kotona. Saat hetken kerätä voimia itsellesi ja kun sinä olet saanut nyt ensin itsesi rauhottumaan, vasta sitten voit saada lapsesikin kuntoon.
ehdottaisin ihan samaa.Meilläkin on ollut tämän pojan kanssa vaikeaa ja kun vihdoin saatiin hänelle refluksilääke ja kaikki alkoi näyttää paremmalle, niin eiköhän taas vatsavaivat jatku :( Refluksioireet poissa mutta kauheat vatsavaivat jatkuu. Varasin taas ajan lääkärille ja vaadin jotain viljakokeita. voimia :hug: :hug:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.05.2007 klo 12:21 vieras kirjoitti:
Tässä muutamia vinkkejä mitä voisitte nyt heti kokeilla ennen kuin pääsette tarkempiin tutkimuksiin. Eli lapsi maidottomalle ruokavaliolle. Katsotte muutaman päivän josko auttaisi. Eihän tarhassa ole mitään ongelmia? Lasta ei kiusata tms.? Teillä on nyt valmis noidankehä joka pitää saada heti katkaistua. Parhaiten se onnistuisi jos hakisit itsellesi heti tänään sairaslomaa loppuviikoksi uupumuksen vuoksi. Lasta et ota pois tarhasta mutta lyhennät päiviä kun olet kotona. Saat hetken kerätä voimia itsellesi ja kun sinä olet saanut nyt ensin itsesi rauhottumaan, vasta sitten voit saada lapsesikin kuntoon.

Hyviä vinkkejä!! Sairaslomaa en hae, jaksan itseasiassa nyt paljon paremmin kuin kotona ollessani (olen vasta viime viikolla palannut työelämään) Lapsi siis vajaa 2v. Kiusaamista ei ainakaan ole (on pphlla). Pitää nyt vain saada nuo tutkimuslähetteet ja se puoli kondikseen, että saa rauhan itsellekin mistä tuo kiukkuisuus ja vähäunisuus voi johtua.
 

Yhteistyössä