P*rrrrkeleen hidas DNA:n asiakaspalvelu!!

Ongelmat liittyvät nettiliittymän toimivuuteen!

Lähetin heille ensimmäisen kerran asiasta sähköpostia 14.4.2009 ja he välittivät viestini jollekin ongelmanratkojalle.

Tänään on 8.5.2009, eikä vieläkään ole ratkaisua saatu aikaiseksi!
Sieltä päin ei kuulu mitään ja yli viikko sitten kyselin ja valitin asiakaspalvelunkin hitaudesta (sillon kyllä vastasivat ja sanoivat vain "Asiasi on edelleen käsittelyssä teknisellä tuellamme, he yrittävät löytää ratkaisua ongelmaasi. Olemme sinuun kyllä yhteydessä, kun saamme vastauksen." ) !!

Kauanko tässä nyt pitäisi odottaa, että he saisivat nettini kuntoon??
Tai ylipäänsä ottaisivat edes yhteyttä?

Vaadin ensimmäisessä viestissäni hyvitystä siltä ajalta, kun olen kamppaillut toimimattoman internetin kanssa!

Pitäisikö pikkuhiljaa ottaa yhteyttä kuluttajaneuvojaan, vai onko asiakaspalveluissa yleensäkin näin kamalan pitkä odotusaika ongelman ratkaisuun??

Täytyypä todeta, ettei vieläkään asiakaspalvelusta ole kuulunut mitään |O
Huomenna tuleekin sopivasti tasan kk ensimmäisestä viestistäni heille joten sitten rupeenkin ottamaan yhteyttä jo kuluttajaneuvojaan |O

jojo
joo paskin asiakaspalvelu oli elisalla kun valitin sinne tulleista puhelin laskuista...siiis minä itse en ole elisan asiakas vaan DNAN!
Jonot ihan kauheita eikä minullekkaan vastattu tänä päivänäkään s-postiin..siitä jo 6kk!!

No lähetin vielä viimeisen kerran sähköpostia dna:lle ja kehoitin selvittämään tämän asian 17.5.2009 mennessä.
kerroin viestissäni, että jos heiltä ei tähän asiaan tule parannusehdotusta otan yhteyttä kuluttajaneuvojaan.

Minä siis olen maksanut jo useamman kuukauden 1M:n nopeudesta, mutta jatkuvasti kun olen eri palveluilla tehnyt nopeustestejä liittymästäni, niin keskiarvo on 100kbit/s - 400kbit/s
Ja voin sanoa, että "hieman" ottaa päähän :headwall: :headwall: |O

Palvelut joita olen käyttänyt nopeuteni testaamiseen:

http://nopeustesti.kotinet.com/results.php?kbps=209.1&downloadtime=72.723&KB=1856.5&recorded=1

http://www.msoynet.fi/speed.htm

http://downloadtest.suomi.net/

Dna:n asiakkaana oli kiva olla niin kauan, kun itse piti asiakassuhteen muuttumattomana. Mutta annapa olla, kun muutettiin, niin alkoi sellanen rumba että! Sain vähintään kerran viikossa soitella asiakaspalveluun milloin mistäkin, odottelin kuukausitolkulla vastauksia kysymyksiin (enkä muuten koskaan niitä saanut), lopulta kyllästyin ja irtisanoin liittymän.

Kun irtisanomisaika oli päättynyt, meille tuli silti laskuja ja vielä perintäkirjeitä maksamattomista laskuista. Näistäkin sitten sain soitella ja selvitellä asioita.

Eli joo, ei enää Dna:ta meille.

mie
itse soitin Dna-asiakaspalveluun, jonotin 10 min jonka jälkeen automaatti tarjosi vaihtoehtoa että jätä soittopyyntö. Jätin soittopyynnön, lupasivat ottaa yhteyttä mahdollisimman pian, meni 2 viikkoa.
Muksujen puhelinliiittymissä oli saldorajat, silti laskut olivat 2-3kertaiset kuin mitä raja oli.

Ei DNA:ta meille enään.

Kumpaakaan EI
Alkuperäinen kirjoittaja mie:
itse soitin Dna-asiakaspalveluun, jonotin 10 min jonka jälkeen automaatti tarjosi vaihtoehtoa että jätä soittopyyntö. Jätin soittopyynnön, lupasivat ottaa yhteyttä mahdollisimman pian, meni 2 viikkoa.
Muksujen puhelinliiittymissä oli saldorajat, silti laskut olivat 2-3kertaiset kuin mitä raja oli.

EIKÄ MEILLE MYÖSKÄÄN ELISAA!!!!!!!!!!!!!!!

SAUNIS
Alkuperäinen kirjoittaja Kumpaakaan EI:
Alkuperäinen kirjoittaja mie:

EIKÄ MEILLE MYÖSKÄÄN ELISAA!!!!!!!!!!!!!!!
Eikä meille, mikä teille?

Yhteistyössä