Ongelmat liittyvät nettiliittymän toimivuuteen!
Lähetin heille ensimmäisen kerran asiasta sähköpostia 14.4.2009 ja he välittivät viestini jollekin ongelmanratkojalle.
Tänään on 8.5.2009, eikä vieläkään ole ratkaisua saatu aikaiseksi!
Sieltä päin ei kuulu mitään ja yli viikko sitten kyselin ja valitin asiakaspalvelunkin hitaudesta (sillon kyllä vastasivat ja sanoivat vain "Asiasi on edelleen käsittelyssä teknisellä tuellamme, he yrittävät löytää ratkaisua ongelmaasi. Olemme sinuun kyllä yhteydessä, kun saamme vastauksen." ) !!
Kauanko tässä nyt pitäisi odottaa, että he saisivat nettini kuntoon??
Tai ylipäänsä ottaisivat edes yhteyttä?
Vaadin ensimmäisessä viestissäni hyvitystä siltä ajalta, kun olen kamppaillut toimimattoman internetin kanssa!
Pitäisikö pikkuhiljaa ottaa yhteyttä kuluttajaneuvojaan, vai onko asiakaspalveluissa yleensäkin näin kamalan pitkä odotusaika ongelman ratkaisuun??
Lähetin heille ensimmäisen kerran asiasta sähköpostia 14.4.2009 ja he välittivät viestini jollekin ongelmanratkojalle.
Tänään on 8.5.2009, eikä vieläkään ole ratkaisua saatu aikaiseksi!
Sieltä päin ei kuulu mitään ja yli viikko sitten kyselin ja valitin asiakaspalvelunkin hitaudesta (sillon kyllä vastasivat ja sanoivat vain "Asiasi on edelleen käsittelyssä teknisellä tuellamme, he yrittävät löytää ratkaisua ongelmaasi. Olemme sinuun kyllä yhteydessä, kun saamme vastauksen." ) !!
Kauanko tässä nyt pitäisi odottaa, että he saisivat nettini kuntoon??
Tai ylipäänsä ottaisivat edes yhteyttä?
Vaadin ensimmäisessä viestissäni hyvitystä siltä ajalta, kun olen kamppaillut toimimattoman internetin kanssa!
Pitäisikö pikkuhiljaa ottaa yhteyttä kuluttajaneuvojaan, vai onko asiakaspalveluissa yleensäkin näin kamalan pitkä odotusaika ongelman ratkaisuun??