P-kirjaimella alkavaa, hieman erikoisempaa tytön nimeä kaipailisin.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nimikko
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja HyacinthBucket:
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Ainiin ja sais olla sellainen nimi, joka kuulostaa suomalaiselta, eli ei mitään pamsuja kiitos;)

:attn: Kannattaisi joskus lukea mitä pyydetään.

Mun luokalla oli ihan suomalainen Pamela ainakin... sukunimikin ihan suominimi. :wave:

Ja minä olen ihan suomalainen Pamela! :wave:

Alkuperäinen kirjoittaja ?:
Piiku ja Pirja on nyt ihan ykkösinä listalla.
Piiku nimessä on vain se huono puoli, että kuulostaako ihan tyhmältä kun perheessä on Piitu. Sotkeentuuko nimet aina kun jompaa kumpaa kutsutaan?

Mikä hemmetin nimi on Piiku? Piika on ihan eri juttu, mutta Piiku kuulostaa todella typerältä...

Se onkin sun mielipitees;)
Mä tykkään jotenkin vain siitä. Sanna Saarijärvi näytteli Piiku nimistä naista siinä yhessä kakkosen sarjassa ja tuolloin katsoin, että ainakin väestörekisterikeskuksen sivujen mukaan tuon nimisiä on kastettu suomeen:)

Yhden hakukoneen aikaansaamaa, kaikki ei kylläkään ihan suomalaisittain..

Paju
Pamila
Pato
Patria
Patrisia
Paule
Paulette
Pelleriina
Peninna
Penina
Penni
Penny
Peppilotta
Perla
Pernella
Petia
Petriikka
Petrika
Petrina
Petrissa
Piata
Piatta
Piija
Piiku
Piippa
Piita
Piiti
Pijatta
Pikka
Pikke
Pille
Pinne
Pippa
Pirgitta
Piri
Pirja
Pirjatta
Pirke
Pola
Preeti
Prikitta
Prisilla
Priskilla
Puolukka
Pupu
Päikki

Piiku nimessä on vain se huono puoli, että kuulostaako ihan tyhmältä kun perheessä on Piitu. Sotkeentuuko nimet aina kun jompaa kumpaa kutsutaan?

todennäköisesti te perheenä ette sotke nimiä, vaikka olisivatkin samanlaiset. mutta vierailla varmasti vaikeaa. mun kummityttö on isosiskonsa kanssa samannimiset, yksi kirjain heittää ja minä takeltelen aina nimien kanssa. :/

Alkuperäinen kirjoittaja ?:

Mikä hemmetin nimi on Piiku? Piika on ihan eri juttu, mutta Piiku kuulostaa todella typerältä...

Meidän tyttö sanoi aikanaan aina piiku, kun tuli pieru...

Minulle lisää kaimoja :)

Kyllä tuo Pirja on vahvasti mun mieleeni nyt syöpynyt, ei taida parempaa löytyä.
Hmm, mies ei kyllä ihan lämminnyt tälle nimelle, kun oli puhetta pari kk sitten asiasta edellisen kerran.
Pitäis varmaan antaa miehelle mahis sitten keksiä tuo toinen nimi, jollei nyt sitten itse heitä mitään ihan kymppinimeä yhtäkkiä kehiin tässä loppu raskauden aikana;)
Kiitos kun vaivauduitte ehdottelemaan. Kyllä musta tuntuu, että tosiaan tän ketjun perusteella tuo oma ajatus tuosta nimestä tosiaan vahveni:)