OYS!

Yksi äiti
Hyvää palvelua vaikka kivunlievitystä ainakin mun tapauksessa sai anella ja siltikään en sitä mielestäni riittävästi saanut.
Perheosastolla tosi mukavaa henkilökuntaa.

äitä84
mulla kans jäi positiivinen mieli sieltä..ainoa ärsytys oli anestesialääkäri joka anto epiduraalin,sillä oli vissiin huono päivä sillon!mut osastolla oli mukavia tätejä!:) ja uudestaan olen menossa kesällä! :heart:

alannah
Myös mulle on jääny hyvä fiilis jokaiselta sairaala reissulta. Hoitajat ja leikkaava lääkäri olivat mukavia. Jokainen esitteli ittesä ja myös lääkäri esitteli ittesä. Kohtelu oli hyvä ja positiivistä. Toisen tytön syntymän jälkeen eräs hoitaja (nykyään kätilö) jäi hyvin mieleen. Ku poikaa oottaessa mentiin mieheni kans käymään äitiyspolilla, sattui tämä tuttu nais ihminen ottaan meidät vastaan. Hän heti muisti meidät.
Oon muutenki "ravannut" OYS:ssa... :D

Kiva kuulla että teillä kaikilla on ollut siellä hyvä mieli. Itse nimittäin en ole joutunut sairaalassa olemaan koskaan (koputtaa puuta) :)
Voinkin sitten sen puoleen ihan hyvillä mielin mennä synnyttämään.

Mutta pitääkö puheet paikkaansa siitä ettei isät saa viettää ousissa aikaa kuin muutaman tunnin päivässä?!

alannah
\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.03.2005 klo 18:58 Minä kirjoitti:
Kiva kuulla että teillä kaikilla on ollut siellä hyvä mieli. Itse nimittäin en ole joutunut sairaalassa olemaan koskaan (koputtaa puuta) :)
Voinkin sitten sen puoleen ihan hyvillä mielin mennä synnyttämään.

Mutta pitääkö puheet paikkaansa siitä ettei isät saa viettää ousissa aikaa kuin muutaman tunnin päivässä?!
Sillo ku olin heräämöstä päässy takas osastolle, mieheni oli joka päivä, aamusta iltaan sairaalassa. Eli ei ainakaan musta tuo pidä paikkaansa. Muista taas en tiiä...

mercedes
Mulla jäi ainakin aivan ihana kuva henkilökunnasta. Tosi mukavia oli.. paitsi anestisialääkäri oli pikkasen kärttyinen \|O
Hyvä kuva jäi...jos nyt synnytyksetä voi jäädä :D

äippä-82-
Oikein mukavaa henkilökuntaa siellä on. Itse synnytin viime juhannuksena ja mitään ei jäänyt hampaan koloon. Tuore isä sai tulla ja mennä silloin, kun halusi. Täytyy sitä vielä mennä uudestaankin :)

oli pakko ruveta raapustelemaan pientä kommenttia.. sain esikoiseni viime lokakuussa, ja päällimmäisenä minulle jäi mieleen kammottava kätilö. kuten varmaan kaikki olette kuulleet, Oysista löytyy muutamia kätilöitä, jotka joutais muihin hommiin.. menin todella hyvin mielin synnyttämään, en pelännyt enkä osannut jännittää etukäteen ollenkaan. Itse synnytys oli todella ihana kokemus, kaikki meni todella hienosti.. paitsi juuri ennen ponnistusvaihetta vaihtui kätilö. Järkytys oli melkoinen, koska siinä vaiheessa olin tosi kipeä ja kun kätilö pyyhälsi huoneeseen, olisin odottanut kaikkea muuta kuin niitä eka sanoja, kun hän vain tiuskaisi et "jaa, sinäkö muka kipeä..." ynnä muita kiukkuisia huomautuksia kun hän ei uskonut että synnyttävällä äidillä voi olla kipuja.. en jaksanut siinä vaiheessa takaisin valittaa, vaan yritin käyttää viimeiset energian rippeet ponnistukseen. kuitenkin parasta yrittäessä sain päin kasvoja vain ilkeitä huomautuksia tyyliin "etkö todellakaan pysty parempaan "yms.. todella kannustavaa, varsinkin eka synnyttäjälle, jolle muutenkin kaikki on niin uutta. ei mitään ohjeita, vinkkejä, tai kannustavia sanoja.. vain pään aukomista,... mielestäni todella alhaista käytöstä ammatti-ihmiseltä.. toivon, ettet sinä tai kukaan muukaan joudu kyseisen naishenkilön käsiin. Kuulin jälkeenpäin että tällä kätilöllä ei ole tapana äideille antaa minkäänlaista kipulääkettä, aivan kuin nauttisi siitä kun toinen kärsii.. :ashamed: Kuitenkin, osastolla oli ihana henkilökunta, eikä minulla pelota mennä uudestaan, koska olen kuullut että äidillä on oikeus vaatia tilalle toinen kätilö, jos tulee vastaava tilanne eteen. joten te kaikki.. älkää alentuko kuuntelemaan tällaista mitä mitä tietämättömyyttäni alennuin.. se sattuu siinä tilanteessa kun on täysin puolustuskyvytön... anyway.. Zemppiä

Yhteistyössä