ovuloimattomuus

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja niisku73
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

niisku73

Vieras
Moi ellit! On tää aivan hermoja raastavaa! Mulla on viimeksi ollu menkat 14.10 ja sen jälkeen ei minkäänlaista vuotoa. Vauvaa ollaan yritetty jo 1v2kk.. Tänään sit tein rsfu raskaustestin ja negaa näytti. Kuitenkin mulla on menkkamaisia kipuja ja mielestäni oireita,jotka voisi viitata raskauteen vai kuvittelenko vain. Olen toivonut raskautta pitkään,joten meneekö tämä jo stressin puolelle??Pitäisikö vielä odotella ja tehdä testi vaik esim. viikon päästä?? Onko muilla vastaavanlaisia kokemuksia?

Täällä toinen joka ihan samassa tilanteessa. Testit näyttää negaa ja viim. kuukautiset ollu 15.10.. Kaipa sitä vaan kannattaa odottaa, itse en aijo tuhlata rahoja yhteenkään testiin enään vaan meen suoraan terppakeskukseen...

Onneksi en ole yksin, vaikka eipä se varmaan ketään samassa tilanteessa olevaa lohduta.Kk kiertoni on ollut epäsännöllinen koko ajan pillereiden lopettamisen jälkeen. Minulle tehtiin syyskuussa kolposkopia vuotohäiriöiden takia. Yhdet kk on tullu sen jälkeen,sitten ei mitään. Loppuivat kyllä vuotohäiriöt,mutta ei kait ollu tarkoituksena että menkatkin loppuvat?! Pitää yrittää jaksaa vielä odotella,jospa vielä plussaisin.. Mutta aika epätoivoista on..

Moi,
mulla oli sama tilanne pari vuotta sitten, kierrot heitteli 23-96 päivää. Terveyskeskuksesta sain Terolutit menkkojen säännöllistämiseen. Kun teroistakaan huolimatta lasta ei alkanut kuulua menimme tutkittavaksi (reilu vuosi yritystä siis takana). Syy tähän oli ovuloimattomuuteni. Ovuloin, mutta en läheskään joka kuukausi. Mulle määrättiin clomifenit ja jo ensimmäisestä clomi-kierrosta tulin raskaaksi. Nyt meidän rakas, iloinen ja terve 1v "clomitaaperomme" nukkuu tossa vieressä. Joten kannattaa mennä vaikka yksityiselle, siellä nähdään ultralla tilanne ja saat tarvittavan avun! Kuulostaa meinaa juuri samalta, mikä mullakin oli! Tsemppiä ja plussatuulia! :)

Yhteistyössä