Ovulaatiovuoto vai mikä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja 4242vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
4

4242vierailija

Vieras
Hei ! Tietäisikö kukaan mikä minua voisi vaivata tai onko tämä normaalia?
Harrastin seksiä ensimmäisen kerran vajaa 2 kuukautta sitten. Neljän päivän päästä kuukautiseni alkoivat ja olivat normaalit yhtä runsaat ja saman pituiset mitä ennenkin. No sen jälkeen ovulaatio aikaan esiintyi verta. Kumppanilla oli ollut useita seksikertoja eri henkilöiden kanssa aikasemmin ja epäilin että voisikohan olla että hän olisi tartuttanut minulle esim Klamydian. Kondomi oli ehjä ja varmistin sen . Pariviikkoa kuukautiseni tulivat ja olivat edelleenkin normaalit ja saman pituiset.
Ja nyt ovulaation aikaan verta taas vähän vain pyyhkiessä ja virtsatessa. Kyseessähän ei voi olla kiinnittymisvuoto sillä eihän se nyt montaa kertaa tule! Itsellä on aina ollut pahat kuukautiskivut ja ollut koulustakin poissa mutta särkylääkkeillä pärjännyt kummiski . Olen vasta 14-vuotias ja kuukautiskiertoni on säännöllinen ja ollut menkat jotain 3vuotta. Välivuodot ovat normaaleja ja vuoto ovulaation aikaan mutta olisiko teillä kokemusta/tietoa asiasta? Epäilen johtuvan Endosta ,virtsatulehduksesta tai jostain muusta tulehduksesta. Kipuja alavatsassa on ollut ja välillä virtsatessa ja sen jälkeenkin.

Koulun terveydenhoitajalle mars! Satavarmaa vastausta et yhdeltäkään keskustelupalstalta löydä! Ja pakko huomauttaa, että seksielämä aloitetaan silloin, kun siihen ollaan valmiita ja ollaan valmiita huolehtimaan jälkiseurauksista (raskaus, taudit,jne.).