Ovulaatiotestit netistä!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Riksu82
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

Riksu82

Vieras
Ovulaatiotesti ostoksille tarvisi mennä! Apteekissa halvimmat maksoivat 3.90?/kpl. Minusta tuntuivat aikas kalliilta varsinkin kun itselläni ovulaatio on todellakin hukassa jos edes ovuloin ollankaan...

Mammaks sivuilta löysin edullisempia testejä.
*Oletteko kokeilleet?
*Ovatko laadukkaita?
*Saako jostain vielä edullisemmin? =)

Olen jo muutaman kerran tilannut ovis-sekä raskaustestejä tosta edellä jo mainitusta nettiosoitteesta. Jos maksaa nettipankissa, ovat perillä jo seuraavana arkipäivänä. Ovat toimineet mulla hyvin ja herkkiä pitäisi oleman. Suosittelen!!!

Mammaksin ovistestejä olen käyttänyt ja tyytyväinen ollut, vaikka en ovuloikaan :'( edes clomien avulla, mutta niillä testeillä sekin selvisi.

15 tikkua maksaa 21?, joten yksikköhinnaksi tulee 1,40?.

Mä kokeilin noita mamaksin testejä. En tiedä missä oli vika, mutta en saanut niillä oviksen aikoihin plussaa. Aina näytti haamua ja testien mukaanhan sitten ei ole vielä ovis. Vaikka jatkoin testaamista en saanut kertaakaan vahvaa viivaa vaan tuo haamukin haihtui. Kävin lääkärissä ja ottivat testit, että ovuloin kuitenkin. Lääkäri sanoi, että ovis olisi kuitenkin tuon haamun aikoihin ollut.
Apteekista ostettavilla ovistesteillä olen aikoinani kokeillut ja niillä kunnon viivat sain.

Yhteistyössä