Ovulaatiotestistä

Tilasin Kotitesti.fi-sivustolta liuskatestejä. Niin tänään kp 13 testasin ekan kerran ja tuli niin maailman pienin haamu, niin tarkoittaako se että ovulaatio on sieltä pikkuhiljaa tulossa, vai voiko nuo liuskatestit näyttää myös täysin negatiivisessa tuloksessa pienen viivanpaikan (eli esim. jos ei kierrossa ovuloikaan)? Tiedän siis miten testiä käytetään, mutta kiinnostaa tietää, että tuleeko siihen aina joku viivanpaikka. Ja kysehän oli Kotitesti.fin liuskatesti. Kiitos paljon, jos joku osaisi vastata! :D
 
Ovis on tuloillaan. Noin mullakin on ollut ja saattaa olla monena päivänä peräkkäin vain haamua. Sit se alkaa vahvistua ja lopuksi testiviiva on kontrollia tummempi. Samasta paikasta minäkin testini olen hankkinut. Onnea vain ovisjahtiin :wave: :D
 
JA
Mä en ihan tarkkaan noista ovistesteistä tiedä, mut mulla itsellä ainakin tuli ensin muutamana päivänä haamu ja sit muistaakseni viidentenä päivänä kunnon viiva. Eikös niissä ohjeissakin sanota että pitäis testata useampana päivänä peräkkäin. Eli kokeilepa muutamana päivänä niin näet vahvistuuko se viiva siitä...

 
Alkuperäinen kirjoittaja JA:
Mä en ihan tarkkaan noista ovistesteistä tiedä, mut mulla itsellä ainakin tuli ensin muutamana päivänä haamu ja sit muistaakseni viidentenä päivänä kunnon viiva. Eikös niissä ohjeissakin sanota että pitäis testata useampana päivänä peräkkäin. Eli kokeilepa muutamana päivänä niin näet vahvistuuko se viiva siitä...
Juu, tiedän kyllä, että monena päivänä voi tulla haamuja, kun ovulaatio on vasta tuloillaan. Kysymys olikin vain, että tuleeko siihen aina viivanpaikka, vaikka ei ovuloisi vai näyttääkö silloin tyhjää :) Mutta toivotaan, että merkitsee sitä ovuloimista. Täytyy nyt alkaa testailemaan päivittäin, jos ovis sieltä tupsahtaisi :heart: Kiitos myös Lumi-Marjalle vastauksesta!
 

Yhteistyössä