ovulaatiotestistä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja eikövaikomitä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

eikövaikomitä

Vieras
Ovulaatiotestit minulle aika uusi tuttavuus. Hieman hakusessa tämä homma siis. Olen tehnyt nyt testejä kp 12 alkaen, pari ekaa testi päivää ilmestyi vain yksi viiva, kp 15 haalea viiva ja kp 16 tumma viiva joka oli himpun verran haaleampi kuin kontrolliviiva. Kp 17 taas haalea viiva. Tapahtuiko tässä nyt ovutaalio vai häh?

Kurkkaappa Googlen kuvahaulla niitä ovulaatiotestejä, niin näet miten muilla ne viivojen vahvuudet menee.
Muistathan tehdä aina aamupissasta.
Eiköhän se ovulaatio siinä tapahtunut. Mutta josset seuraavissakaan kierroissa saa koskaan edes sitä yhtä vahvaa viivaa kuin kontrolliviiva, nii sit lääkäri vois miettiä tapahtuuko se ovulaatio todella.

Ja vauvaa kannattaa yrittää alulle jo kun huomaat että se viiva alkaa vahvistumaan, eli paria päivää ennen kuin viiva on tumma, mutta myös sen paksun viivan aikana ja sen jälkeen :)

On mahdollista että missasit ovulaatio huippusi.
Ainakin minulla ovulaatio huippu näkyy testissä alle vuorokauden eli kun olen aamuisin mitannut ja kun viiva alkaa tummumaan niin olen mitannut kahdesti päivässä, jolloin selkeästi tulee huippu näkyviin. On myös ollut niin että aikaisempana päivänä ei mitään, eli haalea viiva, ja sitten seuraavana aamuna selkeä tumma viiva. Menee siis sen mukaan monelta lh-huippu ilmentyy.

Kurkkaappa Googlen kuvahaulla niitä ovulaatiotestejä, niin näet miten muilla ne viivojen vahvuudet menee.
Muistathan tehdä aina aamupissasta.
Eiköhän se ovulaatio siinä tapahtunut. Mutta josset seuraavissakaan kierroissa saa koskaan edes sitä yhtä vahvaa viivaa kuin kontrolliviiva, nii sit lääkäri vois miettiä tapahtuuko se ovulaatio todella.

Ja vauvaa kannattaa yrittää alulle jo kun huomaat että se viiva alkaa vahvistumaan, eli paria päivää ennen kuin viiva on tumma, mutta myös sen paksun viivan aikana ja sen jälkeen :)

Ovulaatiotestejä EI TEHDÄ AAMUPISSASTA. Vaan klo 10-20 välisenä aikana.

Ja mulla ei koskaan ole testiviiva ollut yhtä vahva kuin kontrolliviiva. Ovulaatio silti tapahtunut, on ultrattu. Mutta hyvin lähellä sitä kontrolliviivan väriä saa kyllä olla.

[QUOTE="Henna";30685066]Ovulaatiotestejä EI TEHDÄ AAMUPISSASTA. Vaan klo 10-20 välisenä aikana.

Ja mulla ei koskaan ole testiviiva ollut yhtä vahva kuin kontrolliviiva. Ovulaatio silti tapahtunut, on ultrattu. Mutta hyvin lähellä sitä kontrolliviivan väriä saa kyllä olla.[/QUOTE]

Ja taitaa olla että pitäisi olla oltu rakossa useampi tunti. Eipä mikään taida estää sitä tekemästä aamupussasta ja minun aamupissa kyllä osuu 10-20 ajalle.

Ovulaatiotestejä on myös eri herkkyyksisiä, jolloin voi olla että viiva jää haaleammaksi, mutta ei kovin tavallista.

Ja taitaa olla että pitäisi olla oltu rakossa useampi tunti. Eipä mikään taida estää sitä tekemästä aamupussasta ja minun aamupissa kyllä osuu 10-20 ajalle.

Ovulaatiotestejä on myös eri herkkyyksisiä, jolloin voi olla että viiva jää haaleammaksi, mutta ei kovin tavallista.

No aika pirun pitkään pidättelet :D vai ramppaatko öisin pissalla?

Sitä kun herää töihin klo 6 ja edellisen kerran käynyt pissalla illalla ennen maatemenoa, niin ei tasan pidättele yli kymmeneen.

[QUOTE="Henna";30685094]No aika pirun pitkään pidättelet :D vai ramppaatko öisin pissalla?

Sitä kun herää töihin klo 6 ja edellisen kerran käynyt pissalla illalla ennen maatemenoa, niin ei tasan pidättele yli kymmeneen.[/QUOTE]

No toisilla nyt on eri vuorokausirytmi. Esimerkiksi iltatyö niin siinähän tuo jo on.

Yhteistyössä