ovulaatiotestistä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hermoissaan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hermoissaan

Vieras
Tein toissapäivänä positiivisen ovulaatiotestin..... ja nyt on "hommailtu" toissapäivänä ja eilen ja ajatteliin et jos tänään vielä! Mut nyt äsken menin pöljänä huvikseen tekemään vileä uuden testin, niin siihen tuli taaskin vahvat viivat. Mistä mä nyt tiedän et mikä testi näyttää oikein :/ vai voiko se näyttää vielä vahvaa vivaa vaikka ovis olis ollu jo? Mulla ollut jo muutaman päivän alamaha välillä vähän "kipeä" ja sellanen vähänkuin paineen tunne siellä...

Noi on vähän arvoituksia. Toiset sanoo että ovis on lähinnä sitä päivää, milloin saat kaikista vahvimman viivan testiin. (jos on useampana päivänä plussa)

Toisaalla sanotaan että oviksen jälkeen testi voi muutenkin näyttää vähän mitä sattuu, yksilöstä riippuen.

Harrastakaa vaan seksiä joka toinen päivä ja heittäkää tikut roskiin :D

Mä oon testaillu reilun viikon... pe en tehny testiä ollenkaa ko aattelin että ei kuitenkaan oo positiivinen... muuta la aamusta alko alamahaasa tuntuu oudolta, nii tein testin ja se oli positiivinen... ja tänään tein uudestaan tahallani ja se oli melkein yhtä vahva ko sillon, ehkä pikkasen haaleampi.

Alkuperäinen kirjoittaja alkuperäinen;29528201:
Mä oon testaillu reilun viikon... pe en tehny testiä ollenkaa ko aattelin että ei kuitenkaan oo positiivinen... muuta la aamusta alko alamahaasa tuntuu oudolta, nii tein testin ja se oli positiivinen... ja tänään tein uudestaan tahallani ja se oli melkein yhtä vahva ko sillon, ehkä pikkasen haaleampi.

Sitähän kannattaa alkaa tekemään jo n. viikko ennen oletettua ovista päivittäin ja aina samaan aikaan, niin näet miten se viiva kehittyy. Ja olihan viiva vähintään yhtä tumma kuin kontrolliviiva? Vain silloin se on positiivinen.

Raskauskin voi näkyä ovulaatiotestissä plussana,mutta ei ihan näin pian, vaan lähempänä loppukiertoa. Siis ensin pitää tapahtua kiinnittyminen (n. viikko oviksesta) ja alkaa raskaushormonin erittyminen jne..

Joo, aloin testaileen vajaan viikkon menkkojen jälkeen ja reilun viikon ehdin testailla ennen tuota positiivista testiä! :) pe en testaillut, koska ajattelin että ei se kuitenkaan näytä positiivista kun ei ollut mitään tuntemuksia, ( kahdella edellisellä kerralla kun raskaaksi tulin, niin oli oviksen aikaan kans pientä kipua alamahassa) mutta silloin lauantaina tosiaan tuli ne kivut, ja tein posit. testin! :D Nyt vaan mietityttää tämä, että kun tein tänään typeryksissäni ton testin niin siihen tuli taas melko vahvat viivat. No toivotaan että se la testi näytti OIKEIN!

Sitähän kannattaa alkaa tekemään jo n. viikko ennen oletettua ovista päivittäin ja aina samaan aikaan, niin näet miten se viiva kehittyy. Ja olihan viiva vähintään yhtä tumma kuin kontrolliviiva? Vain silloin se on positiivinen.

Raskauskin voi näkyä ovulaatiotestissä plussana,mutta ei ihan näin pian, vaan lähempänä loppukiertoa. Siis ensin pitää tapahtua kiinnittyminen (n. viikko oviksesta) ja alkaa raskaushormonin erittyminen jne..

Mistä tiedät että onko "hen" raskautunut jo edellisestä kierrosta?

[QUOTE="Vieras.";29528284]Mistä tiedät että onko "hen" raskautunut jo edellisestä kierrosta?[/QUOTE]

No en tietenkään tiedä :D sori nyt kun ei tullut kirjoitettua ihan kaikkia maailman mahdollisuuksia ja mahdottomuuksia tähän.

No toivotaan et tärppää. Ehkä kannattaa vielä tänään heilutella peittoja, varmuuden vuoksi :) Täällä oli ovistestiplussa pe, seksiä harrastettiin tiistaina ja sunnuntaina. Silti elättelen pientä toivetta, vaikka ajoitus ei ole ihan kirjojen mukaan... Ei olla varmaan koskaan tehtailtu ovispäivänä vaan päiviä aiemmin, mutta silti olen onnistunut tulemaan raskaaksi 2 krt. Teillä on varmaan ihan hyvät mahikset, vaikkei oviksen tarkasta päivästä ole tietoa. Siittiöt kuitenkin voi elää jopa 7 päivää siellä jossain naisen sopukoissa odottelemassa :D

Joo, ovis on 24-48 h kuluttua plussasta, tai näin voisi olettaa.

Mutta tosiaan, jos heiluttelee joka toinenkin päivä peittoja niin mahikset on silti hyvät ap, vaikka ei just ovispäivälle osuis. :) täälläkin nippaillut alavatsaa koko viikon..

Yhteistyössä