Ovulaatiotesti

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lahjoitan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

Lahjoitan

Vieras
Hei, toivottavasti kukaan ei nyt loukkaannu tästä, kun tämä ei mikään markkinapaikka ole. Minulla tuhisee 3kk ikäinen vauveli tuola makkarissa. Sen alkuun saaminen ei ollut ihan helpointa. Minä tilasin netistä Advanced LH ovulaatiotestejä, joiden kanssa sitten mittailtiin oikeaa aikaa... No ne kyllä näyttivät hetken, mutta poika sai alkunsa kuitenkin sellaisena kuukautena, kun en mittaillut... eli lieneekö tressitön oleskelu suurin helpottaja. Kuitenkin siivotessani löysin vielä 2 paketteja noita testejä. Toisesta käytetty 3 ja toinen täynnä. Se ken haluaa kokeilla ja on halukas paketit hakemaan Kuurinniitystä Espoosta, voi ilmoitella minulle osoitteeseen liinuliini@luukku.com. Jos otat testit, kirjoita tähän viestiketjuun, että olet ne varannu, niin ei sitten turhaan tule myöhemmin kyselyitä tai ketju ei turhaan jää tähän kasan päälle, vaan hautautuu massaan.
 

Yhteistyössä