L
Lunatic
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ..:Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:On teillä hieno seksielämä. :headwall:
ketä tarkoitat?
ap:tä. Eukko ostelee tikkuja ja kyttäilee niistä koska ukon pitää panna koska ei.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ..:Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:On teillä hieno seksielämä. :headwall:
ketä tarkoitat?
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Alkuperäinen kirjoittaja sd:vaikka seksiä harrastaa ei tie ovuloiko
Miksi se pitäs tietää.
Järkikin sanoo että kun on kiima niin sillon naidaan.
Ovulaatioaikaan on kiima, ainakin normaaleilla naisilla.. ei tarvita tikkuja.
Alkuperäinen kirjoittaja M:Ei minä ainakaan ole sen kiimaisempi kun muutenkaan..en tiedä sitten normaaliudesta mitään =)
Alkuperäinen kirjoittaja M:Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Alkuperäinen kirjoittaja sd:vaikka seksiä harrastaa ei tie ovuloiko
Miksi se pitäs tietää.
Järkikin sanoo että kun on kiima niin sillon naidaan.
Ovulaatioaikaan on kiima, ainakin normaaleilla naisilla.. ei tarvita tikkuja.
Ei minä ainakaan ole sen kiimaisempi kun muutenkaan..en tiedä sitten normaaliudesta mitään =)
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Alkuperäinen kirjoittaja M:Ei minä ainakaan ole sen kiimaisempi kun muutenkaan..en tiedä sitten normaaliudesta mitään =)
No sit voi olla ettei elimet toimi muutenkaan normaalisti.
Alkuperäinen kirjoittaja M:Tai sitten ukossa on vikaa.. kun kyllä Johnny Depp saa elimet toimimaan..
Alkuperäinen kirjoittaja M:Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Alkuperäinen kirjoittaja M:Ei minä ainakaan ole sen kiimaisempi kun muutenkaan..en tiedä sitten normaaliudesta mitään =)
No sit voi olla ettei elimet toimi muutenkaan normaalisti.
Tai sitten ukossa on vikaa.. kun kyllä Johnny Depp saa elimet toimimaan..