Ovulaatiosta

  • Viestiketjun aloittaja Iina80
  • Ensimmäinen viesti
Iina80
Hei!
Kysyisin vähän teidän muiden ovulaation ajankohdista / kierronpituus? Mulla on nyt tällä viikolla ekaa kertaa tikut käytössä (babyplussasta tilasin) ja olen maanantaista asti testannut. Perusongelmana on ollut se, että mun kuukautiskierto ei käynnistynyt ollenkaan pillereiden jälkeen ja nyt käynnissä toinen kierto Terolutien kanssa. En siis yhtään tiedä mitä mun kehossa tapahtuu (Terolutien kanssa kiertohan on 28 pvä, siis keinotekoisesti). Onko kellään kokemusta vastaavasta? Monta päivää olette käyttäneet yleensä tikkuja? Jollain kokemusta babyplussan tikuista? Toivon niin kovasti että saisin ne kaksi viivaa edes siihen ovu-tikkuun!!
 
milka--
Mäkin toivon tota, että tulis edes ovulaatiotikkuun kaksi viivaa :< Näinä päivinä pitäis ovulaation tapahtua, mutta tikuissa ei näy, kuin yksi viiva. Oon testaillut kolme päivää.. 9kk yritystä takana päin..
 
Cucci
Moi!
Kannattaa alkaa tikuttaa aika aikaisin menkkojen alkamisen jälkeen. Itse saan babyplussan tikuilla tasavahvat viivat, mutta testiviiva ei ole koskaan ollut kontrolliviivaa vahvempi. Joten minun tasavahvat ainakin tarkoittavat ovista, tulee myös limat ja nippailut viivojen yhteydessä. Samoin muuten on ollut aconinkin testien kohdalla, mutta niissä kummankin viivan väri on jotenkin tummempi.
Jotkut ovat kertoneet, että ovat aamupissasta saaneet tosi vahvoja viivoja, mutta aamupissaa ei jostain syystä suositella, että tulos olisi tarkempi.
En muuta neuvoa osaa sanoa, seksiä parin päivän välein mielellään ja tikuttele kunnes saat ainakin tasavahvat viivat ja älä ihmeessä stressaa. Just mun kaverikin plussas, jolla kierrot huiteli 70 päivän kieppeillä.
onnea testailuun
 

Yhteistyössä