ovulaatiosta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kissankello
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kissankello

Vieras
Hei! Tässä kuussa tikuttaessani ovistestiin tuli ainoastaan haamuviiva, eli ei kertaakaan kontrolliviivaa vahvempana. Tikutin yhteensä kuutena peräkkäisenä päivänä ja kolmena päivänä näistä oli vain haalea viiva. Ilmeisesti en sitten ovuloinut tässäkuussa? Osaako joku sanoa oliko näin? Olisi myös kiva tietää teidän muiden ovisbongaajien kokemuksia esim. löytyykö ovis teillä joka kuukausi ja onko viivat vahvoja jne.

Mittailepas niitä aamulämpöjä niin tiedät varmasti onko ovis tapahtunut. Lämmöt nousee oviksen jälkeen 2 viikon ajaksi 0,2-0,5 asteella.
Tikut näyttävät vain mahdollisesti tuloillaan olevan oviksen. Lämmöt näyttävät onko se sitten tapahtunut vai ei.

Tilasin ovulaatiotestin netin kautta mammaksi sivuilta. Samoilla testeillä olen tikuttanut parissa edellisessä kierrossa ihan hyvin havaittavissa olevat viivat. Kiitos tuosta aamulämpö vihjeestä täytyy alkaa ottamaan se myös käyttöön.

Mulla oli ihan sama juttu, en kertaakaan ekalla mittauskierrolla saanut vahvaa viivaa tikkuun, ainoastaan joitain haaleita viivan tapaisia. Siksi kait heitin tikut pariksi kierroksi pois, kun suututti. Nyt otin järeämmät aseet käyttöön ovulaation metsästyksessä, mittaan joka pirun aamu lämmön ja tikutan niin hiivatisti.

Eiköhän se tästä. Mulla on myös mammaksi.fi-tikkuja ja sitten Kanadasta saveontests.com-tikkuja.

Yhteistyössä