Ovulaatiosta

Elikkäs ollaan miehen kansa yritetty omaa lasta nyt vuosi,tuloksetta,mulla ennestään kaksi ja miehellä yksi. Mulla tosi vahvat oviskivut,hyvä ettei Persia repeä ja koko alavatsa tulessa näihin aikoihin. Nyt ekankerran käytin ovistikkuja tässä kierrossa,ja tänään tuli vilkkuva hymiö,eilen oli vielä ympyrä. Eli asiaan,mulla menkat tosi epäsäännölliset tai ovis on epäsäännöllinen tai molemmat,mutta siis viimeviikolla piti alkaa menkat ja kauheat menkka oireetkin alkoi ja viikon kestäny ja tänään tosiaan ovis hymiö vilkkui näytössä,eli miten tää nyt pitää tulkita,kuukautisista sen verran että mitä oon kirjailu ylös niin menee seuraavasti : 22.1 16.2 19.3 19.4 6.6 ovulaatio 26.6 kipujen perusteella 8.7 menkat sen jälkeen ei oo näkyny menkkoja mutta aattelin kipujen perusteella että ovia olis ollu 26.7 mutta nyt vilkkuva hymiö ovistestissä 14.8 ,eli apua osaako joku auttaa miten tää nyt mun kohalla menee,halutaan niin kovasti lasta että en tie mite tää nyt menee,muut lapset tullu ihan ilman mitään ovistikkuja kiitos!
 
kannattaa vielä varalta tehdä raskaustesti.
Ovistestit reagoi raskauteen antamalla positiivista tulosta, testasin itse clearbluen digillä ja iloista hymynaamaa tuli kun olin jo hyvinkin raskaana.

Mikäli raskaustesti on negatiivinen, sulla on ovis vasta.
Kannattaa jatkaa oviksen testailua mikäli tärppi ei vielä tähänkään kiertoon siunaannu. Ja koska sinulla on kovin epäsäännölliseksi tullut kierto, kannattaa ostaa esim.one stepin tai pc:n ovistestiliuskoja, ovat edullisempia. Ihan siis siksi, että epäsäännöllisessä kierrossa kannattaa aloitella testailu aika pian kuukautisvuodon loputtua.

Kotikonsteista ekana kannattaa ottaa molemmille monivitamiinit käyttöön ja sulle vadelmanlehtitee.
Itse kun olen myös hieman stressaava persoona tämmöisissä, saattaisin varata ajan gynelle ja pyytää päästä verikokeisiin ja jos voisi ultrata kohdun ja munasarjat.
 
Juu 2 viikko sitten tein kun ei menkat alkanutkaan ja se oli negaaa, sit alko nää kauheet menkka oireet jotka räjäyttää alavatsan alaselän ja reidet,paska lentää ja panjot soi! luulin että alkaa menkat kun tollaset oireet mutta sit ei oo alkanu ja ei kuulunu ja nyt jatkuu oireet ja nyt ovikseen viittaavat ja tosiaan vilkkuva hymiö nyt ilmesty. Nää on vaan niin sekasin,Käväsin lääkärissä 2 kuukautta sitten verikokeissa ja ne oli ihan normaalit.. eli pitäisi olla mahdollisuus raskautua näin luomuna mutta ei näy ei kuulu,turhauttavaa!
 
Hei kertokaas muuten johtuuko tuo oviskipu mistä ja tuleeko se ennen kuin munasolu irtoaa, vai sen jälkeen. Itsellä myös todella selvät jomotukset ja muut oireet ja nyt taas selvästi päällä. Mietin vain, onko munasolu jo irronnut siis silloin, kun varsinkin toinen puoli jomottelee, ja kävellessäkin sattuu.
 
Mulla ainakin mennyt niin että kun kivut loppuu niin irtoaminen on tapahtunut 2 vuorokautta ennen...
Mulla kp9 oli toissa päivänä ja alkoi selvät ovis oireet ja vielä tänäänkin jomotteli alkuiltaan asti kunnes nyt iltaa kohden alkoi hiipua jomotukset ja limat ym. Viime kierto oli viikon normaalia pidempi ja nyt tämä kierto ilmeisesti yrittää ottaa normaalia kiertoa kiinni . Oikea puoli kun ovuloi, on aina lyhyempi kierto ja selkeämmät ovis oireet.
 

Yhteistyössä