Ovulaatiosta tietävät...jälleen kerran...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap

Vieras
Mulla on ovulaatio aina kp 15, tunnistan sen erittäin selvästi. Limat alkaa jo kp 11 ja ovat pahimmillaan kp 14. Kp 15 on jo kuivempi päivä ja sillon tuntuu selvät oviskivut kun munasolu irtoaa. Kk:t alkaa sitten kp 29. Nyt kuitenkin limat tuli ja loppu normaalisti, jäin odottamaan oviskipuja. Mutta niitä ei koskaan tullut! Ajattelin et en ovuloinut. Nyt kuitenkin kp 21 kamalat limat (anteeksi), oikein kunnolla lorahtaa (anteeksi) ja tuntuu oviskivuja mutta hiekompana kuin yleensä. Voiko siis olla että kroppa yrittää NYT VASTA sitä ovista? Tällaista ei ole ennen ollut eikä kierto yleensä veny näin vaan on säännöllinen.

Kiitos jos joku vaivautuu mielipiteensä sanomaan!

Mä olisin voinut kirjoittaa sun tekstin 5 päivää sitten. Mulla vaan alkoi kuukautiset sitten kp 22 mikä on siis ihan liian aikaisin. Veikkaan että en ovuloinut tässä kuussa ja siksi menkat tuki etuajassa, voisikos olla näin?

Alkuperäinen kirjoittaja annahalinen:
Mä olisin voinut kirjoittaa sun tekstin 5 päivää sitten. Mulla vaan alkoi kuukautiset sitten kp 22 mikä on siis ihan liian aikaisin. Veikkaan että en ovuloinut tässä kuussa ja siksi menkat tuki etuajassa, voisikos olla näin?

Ei ainakaan vielä ole alkanut mutta voi se siitäkin johtua joo. Eli kivut olisi kuukautisista johtuvaa samoin vvuodon lisääntyminen. Kyllä se ihan sopisi. Täytyykin varautua kun lähden johonkin jos alkaakin nyt jo ;) Eipä tullut tuo mieleen :) Kiitos!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Osta ovistestejä niin ei tarvi arvailla.

Niin mutta eikö se ole jo myöhästä jos ovis onkin nyt? Eikö ne näytä vaan ennen ovista plussaa? Ei niitä ole ennen tarvinnut koska oireet on ollu niin selvät mutta ehkä pitäisi aina muistaa että tämä kroppa voi tehdä ihan mitä tahansa millon tahansa :D

Yhteistyössä