Ovulaatiosta, testeistä, apua

  • Viestiketjun aloittaja siilisiiri
  • Ensimmäinen viesti
siilisiiri
Testailin halvoilla liuskatesteillä ekaa kertaa ikinä. Tulokset oli ei viivaa, sitten muutamana päivänä haaleaa viivaa, kahtena päivänä sitten lähes yhtä vahva viiva kun kontrolliviiva, ei kuitenkaan yhtä vahva. Ja sitten eilen ja tänään ei viivaa ollenkaan! Mitä ihmettä?? Enkö ovuloi, vai voisko sitten kuitenkin tuo "melkein vahva viiva" olla plussa??
 
Voi olla ja todennäköisesti olikin :) Joillakin se viiva jää aavistuksen haaleammaksi kuin kontrolli, vaikka ohjeissa sanotaankin, että pitäis olla vähintään yhtä tummat.
Älä panikoi, todennäköisesti kyllä se lähes tumma oli plussa :)
Kantsii tutkia myös kehon oireita ovulaation aikoihin, niin ne sitten tukee sitä plussaa!
 
Mulla ovistestit muinoin eivät antaneet ollenkaa n sellaista kunnon vahvaa viivaa. Mulla pco aiheuttaa ovuloimattomuutta jota lekuri sanoi syyksi tähän. No kuitenkin meillä on täällä 2,5vee poika näistä sanoista huolimatta eli mä ovuloin kun ovuloin ja testi joko näytti tai sitten ei sitä. Mä en siis enää niihin luota. Ostin mammaksilta halpoja liuskatestejä silloin. Käytin monta kiertoa samoin tuloksin ja oli yksi kierto jona en saanut mitään tuloksia aikaiseksi ja mun mielestä se oli sitten se ovuloimaton kierto ja uskon niin hailakampien(muita kuitenkin selvästi näkyvämpien) olevan sitä itse ovista. Mulla oli kovat kivut aina niihin aikoihin jotka yhdistin moiseen tapahtumaan vaikka lekuri taas kerran yritti saada pco:ta syylliseksi. No onhan se näiden muiden kipujen aiheuttaja joo....
 
siilisiiri
Kiitos vastauksista. Ärsyttää, ei se ehkä ollut ovulaatio, koska mitään kuivaa kautta ei ainakaan viellä oo tullu.
Montakohan vuotta menee ennenku tärppää.
 
Mulla kanssa ovistesti näytti viime pe haamuviivaa, la tosi hailoinen viiva, su testasin kaks kertaa, ensin vähän haalee ja toinen jo kirkkaampi, mutta ei kuitenkaan yhtä vahva kuin testiviiva. No sitten ma ja ti oli viiva enää tosi haalea. Eli tästä pääteltynä sunnuntaina oli vahvin viiva. Jotenkin oudolta tuntuu, että näytti viivaa noin kauan... Noh lauantaina pupuiltiin, mutta tuskinpa siellä mitään on tapahtunut...

Ja kun ei tässä nyt muutenkin olisi kaikkea ylimääräistä, niin tänään yks kaks alko tuntumaan, että pissatulehdushan se sieltä on tulossa. Ja rävähtikin sitten niin kovaa het päälle! Olo on aikas tuskainen. Onneksi sain tk:sta suoraan lääkkeet! No pitihän tämäkin kokea joskus ensimmäisen kerran :headwall:
 
siilisiiri
No tässä kierrossapa onkin sitten tänään kolmatta päivää tosi vahva viiva, siis vahvempi kun kontrolliviiva. Mitäs tämä ny sitten meinaa, onko näistä eka vai viimeinen sitten se ovulaatio 24-48h kuluessa? Apua. Miten tää on näin hankalaa.
 
siilisiiri Se ensimmäinen viivanen, mikä oli vahvempi on nyt se ovis+ ja se itse ovulaatio tapahtuu sitten välillä: 12-48h :wave:

..ovistesti voi näyttää LH piikin jälkeen pari, kolmekin päivää vahvaa viivaa tai jopa loppukierrostakin - niistä ei kannata välittää, ensimäinen vahva viiva testissä on kuitenkin aina se ovis+ =) ..

Plussatuulia kovasti!! :heart:
 

Yhteistyössä