S
Suppis
Vieras
Alkanut raskauteni keskeytyi viimeviikolla, ja mitään kaavintaa tai kemiallista käynnistystä ei tarvinnut toteuttaa vaan kohdussa oli ma säkki jota ei sitten enää pe ollutkaan ja pe-su siten tuli tyhjäys vuoto joka oli aikas runsasta..
Ja siis tä!? en ole ikuna ajatellut että milloin ovuloin.. ja täytyy kyllä tunnustaa että en osaisi varmaan huomatakkaan sitä..
Olisi kuitenkin kiva tunnistaa ainakin se aika milloin kannattaisi puuhastella aktiivisemmin.
voisitteko ystävällisesti kertoa ne josta tuntevat enemmin ovulaatio oireita että miten ne tunnistaa..
kaikkia juttuja otetaan vastaan. kiitos
hih..
itse olen aina ajatellut että silloin varmaan ovuloin kun olen kertakaikkiaan riesa miehelleni johonkin aikaan kuukaudesta kun haluttaa koko ajan 
Ja siis tä!? en ole ikuna ajatellut että milloin ovuloin.. ja täytyy kyllä tunnustaa että en osaisi varmaan huomatakkaan sitä..
Olisi kuitenkin kiva tunnistaa ainakin se aika milloin kannattaisi puuhastella aktiivisemmin.
voisitteko ystävällisesti kertoa ne josta tuntevat enemmin ovulaatio oireita että miten ne tunnistaa..
kaikkia juttuja otetaan vastaan. kiitos
hih..