ovulaation oireita vai roikkumista toivon takin pielessä?

Niin..minulla siis ensimmäinen clomi kierto ja tikuttanut olen nyt 4 päivää..ei tule kahta viivaa ei vaikka kuinka tuijottaisi testiä.Kuitenkin tänään huomasin vessa käynnillä limaisuuden ja myöhemmin vihlovaa kipua alavatsassa..Voisiko nämä olla merkkejä ovulaatiosta?vai kuvittelenko vaan?sitä en tiedä..Kai sitä vaan on niin epätoivoinen että alkaa kuvitella jos jonkilaisia kipuja :'( Johtunee kai siitä kun haluaa edes vähän sitä toivoa pitää yllä..(vaikka alkaa olla aika loppu jo=( ) ja tiedä..toiset ovat yrittäneet kauemmin ja käyneet läpi rankkoja hoitoja, jotenkin se vaan ei lohduta yhtään=( vaikka kuinka yrittäisi ajatella että ollaan vasta alku metreillä..(siis vasta vuosi yritystä takana) Ottakaa kantaa noihin oireisiin, vaikka kyllähän sen näkee sit tas kun pöksyt on punaisena =( Tulipas tästä nyt masentava teksti..anteeks!!muutto edessä omaan ihanaan taloon ja muutakin positiivista elämässä onneksi =) aina vaan ei jaksa olla niin yltiöpositiivinen =) Tsemppiä kaikille =)
 
Toivotaan että sulla se on merkkinä ovulaatiosta. Mä ite oon joka kerta (ehkä 3 krt) tuntenut ovulaation. Mutta tietysti vasta testin jälkeen seuraavana päivänä. On ollut pari tuntia vatsa tosi kipeä ja pinkeä. Sit se vaan menee se kipu ohi. Tosin mä en testillä oo kohtaa löytänyt kuin kerran. Muilla kerroilla en oo ees testaillut. Mutta mulla ovulaatio oli 11 testipäivä. Joten älä tuosta 4 päivästä huolestu vaikkei vielä löydykään. :)
Nyt mä en oo pariin kuukauteen ovuloinut taas lainkaan. :(
 
Mullakaan ovulaatiot eivät näy selkeinä tikuissa. Oikein hyvällä tahdolla saatta olla kaksi yhtä vahvaa, mutta ei koskaan selkeää. Mutta kivut on selkeät ja ultran ja verikokeiden mukaan ovuloin. Tosin ei näy sitä lastakaan misään...

 

Yhteistyössä