Ovulaation bongaajat! Oireiden vaihtelu?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Kuumeinen"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

"Kuumeinen"

Vieras
Olen yrittänyt bongailla ovulaatioita joka kuukausi ja usein oireet ovat selkeät, haluttaa, menkkajuilintaa ja limailua selkeästi. Kierto on suht säännöllinen 26-28pvä, joten ajan pystyy laskemaankin muutaman päivän tarkkuudella.

Mutta nyt tämä kuukausi on erilainen. Ovis ajankohta alkaa olemaan päällä, menkkajuilintaa on ollut iltaisin, mutta limoja ei juuri näy eikä nyt hirveästi ole seksikään kiinnostanut.. on tuo mies tullut kellistettyä kuitenkin, koska en halua ovista vahingossakaan missata.

Mutta siis, arveluttaa vaan noiden normaalioireiden puutos.. Vai onko normaalia vaihtelua?

Muita lapsia ei olla jouduttu näin kauaa odottamaan joten nyt on ehkä hetken kauemmin ehtinyt ovulaatiota ja oireita seurata. Voiko ovis tulla vaikka esim.limoja ei nyt ole?

-Kiitos-

Eka raskaus tuli toisesta kierrosta ja toinen raskaus alkoi heti ensimmäisestä. 1 keskenmeno tuli myös ensimmäisestä kierrosta. Nyt jo kuudes kierto menossa...

Ikää on 27.

mulla ei mun mielestä oo mitään limoja? tullu ovisten aikaan, en oo ainaka huomannut..
Mulla sattuu aina siihen munasarjaan josta munasolu millonki irtoaa, sattuu niin perhanasti et kaksinkerroin saa hetken olla ku pistää ja saattaa sattua monta tuntia.. Joten sillai on ollu helppo bongata.. mut tosi ärsyttävää panna kivut päällä o.O ja noin viikonverran ennen tätä ovista on aina kauhee kiima päällä :D siitäkin sen sitte on tienny et koht on taas kipupäivä..

Yhteistyössä