ovulaatiolimoja monta päivää?

Neljättä toivottu ja en kyl ennen muista ovulaatiota tunnistaneeni mut nyt tilanne ollu muutaman päivän tämmöinen.

kp 22 limaa paljon (hitusen veristäkin), menkkajomotusta, vihlaisu oikealla munasarjassa
kp 23 limaa, limaa, märkäolo, jomottaa
kp 24 jomottaa, limaisuus vähentynyt
kp 25 ei juurikaan enää limaa mut nyt nipistelee vasemmalle ? ja tunne ollu jo useamman pvä et menkat alkaa just eikä melkein :(

Nää samat oireet oli myös kp 16-21 tienoilla jolloin luulin oviksen olevan :( Silloin viimeks hommailtu joten ei taida tärpätä tästä kierrostakaan. Mulla nuo kierrot on pitkiä ja epäsäännöllisiä et mikä vaan voi oviksen suhteen olla mahdollsita.

Kokemuskia oviksesta siis kaipaan todella :)
 
Olisiko sulla ollut tuolloin kp 23 ovis?!
Mulla kestää ovislimailut n. 3 päivää joista viimeisenä munasolu yleensä irtoaa. Itse käytän ovistestejä mutta oireistakin oviksen tunnistan hyvin!
Jos sinulla oli ovis jo tuolloin aikaisemmin niin olisiko nyt sitten kiinnittyminen kyseessä?! :heart:
 
Ääh eli turhan aikaista oli tuo ei enää limaa. Kyl sitä tulee mut ei enää veriviiruista/rusehtavaa.
Eilen oli muuten olo kuin ilmapallolla :eek: En mielestäni ollu syönyt mitään turvottavaa. Nytkin farkut ahdistaa et liekkö sit jo menkka turvotusta... Ihme flunssainenolokin vaivannu muutaman päivää.
Harmittaa totta kai jos kierto menikin penkilleen kun ei olla keretty/pystytty hommailee (mieskin tosi sairaana ollu) mut positiivista kumminkin et ovis ois noin selvä ja kiertokin ehkä lyhenis vähän. Viime kierto oli 46 kun yleensä 30-36. |O
 

Yhteistyössä