Ovulaatiokipu...!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja myymä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

myymä

Vieras

Voiko tosiaan olla niin, että ovis tuntuu VAIN ja AINOASTAAN oikealla puolella. Kipu on niin jumalaton ettei mitään rajaa. Särkylääke ei auta.
Säteilee kylkeen asti ja kyseiseen kohtaan ei voi edes sormella koskea...
Ja aina sama juttu VAIN oikealla puolella :(

Mulla on yleensä ollut hirmu säännöllinen kierto mutta nyt ovulaatio on poikkeuksellisesti aika myöhään. Tänään on kp 19/28.. Onkohan ihan normaalia vielä?

Mulla tuntuu silleen, että suurin osa ovulaatioista/-ajankohdasta tuntuu tuolla oikealla puolella ja ne on tosi kivuliaita. Vasemmalla puolella tuntuu joskus ja siellä se on lievempänä kipuna.

oli kesällä kun en syöny e-pillereitä n.viikkoa ennen menkkoja aivan älyttömän kova kipu.ja juuri oikealla puolella.säteili kyllä vähän vasemmallekkin. kipu oli aivan hirveetä ja se saatto iskeä ihan mihin aikaan vaan.onneks olin aina kotona, koska vei jalat alta..mistähän johtuu että se on just siel oikealla puolella...?

Mulla taas se on vasen. ...n. joka toinen kierto. Mutta tuntuu, että alkanu vaan lisääntyä tuo kipuilu ja vasenta särkee oikean puolenkin kuukausina. :kieh:

Ja se todella sattuu. Jyskyttää.

mulla on kans oikealla puolella joka kuukausi niinku oviksen aikaan ja menkkojen aikaan niin kipeitä supistuksia niinku synnytyksessä. ne kestää hetken ja taas. mulla tuli ne ku laitettiin mirenakierukka. aikaisemmin ei oo ollut. ja se on todella niin kippee ja käy tuonne oikeaan jalkaterään asti. ja kukaan ei ymmärrä mua. mut on ultrattu, jos siellä olis joku, muttei. kysta oli tuolla munasarjassa, mutta kuulemma niin pieni ettei pitäis vaikuttaa mitenkään. sitten välit se on ihan ok

onko teillä muilla kierukkaa?entä kipuja silloinku pitäs alkaa menkat?mullahan on silloin muutaman päivän kipuja.menkkoja ei muuten tule ku on kierukka. niin ja vastaako ne teistä synnytyskipuihin?

Mulla taas kipu on joka kerta vasemmalla puolella. Oikealla puolella ei tunnu oikeastaan koskaan. Mä en ole koskaan ihan noin kipeä ollut, etteikö koskea olisi voinut tai että olisin pyörtynyt. Mun kivut on yleensä sellaisia, niin kuin olisi alavatsa täynnä ilmaa. Tai siis se vasen puoli. Mut ilma vaan ei tule pihalle. Ja hirmusen tärinäherkkä on se vatsa, siis esim. kaikki töyssyt autossa tuntuu pahalle. Eikä ole kauhean kiva yhdistelmä se, että ovulaation aikana tekee hirveästi seksiä mieli, mutta kun oikeasti se sitten sattuu mahaan :( Aina joutuu asentoa hakemaan.

Itse olen ihmeissäni kun kahtena peräkkäisenä kiertona on nyt oviksen aikaan tullut oikealle puolelle kipuja. Vihloo ja säteilee oikeaan jalkaan.
Ja pissahätä on kokoajan ja valtava.. Mistä se voi johtua? Turpoaako kohtu oviksen aikana vai mistä tämä voi johtua??
Ja on myös pahoinvointia ja toisinaan saa jopa oksentaa.
Täsmäisi oviksen aikaan mutta tiedä tuota sitten..

Mulla on vasemman puolen kipuja kun ovulaatio tulee. Itku soikoon että tekee kipeetä. Ihan kosketusarka päällepäinkin.

Ei mulla aikasemmin, nuorempana siis ollu mutta nyt raskauksien jälkeen alkanut.
Inhaa särkyä.

mulle laitettiin vasta kierukka ja tää on nyt varmaankin sitä ovulaatio kipua, menkoista tasan kaks viikkoa. jo toista päivää aivan järkyttävä kipu oikealla puolella ja särkylääkkeetkään ei tunnu auttavan kun pahimpaan kipuun. onneks muillakin on yhtä pahoja ovis kipuja, mulla ei oo aiemmin ollu mitään ni säikäyttää :D

Yhteistyössä